Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:24:54 GMT

اختصاص تسهیلات به تاکسی‌داران همدانی در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۵۶۹

اختصاص تسهیلات به تاکسی‌داران همدانی در روزهای کرونایی

علی فتحی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر واریز سبد معیشتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی برای تاکسی داران، تسهیلات قرض الحسنه ۲ تا سه میلیون تومان نیز برای این قشر از جامعه ارایه می شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی شهرداری نیز باید مورد توجه ویژه مدیریت شهری باشند، بیان کرد: مدیران شهری باید شرایط شیوع کرونا را پیش‌بینی کنند تا ماه‌های آینده به بحران واریز نشدن حقوق مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی خاطرنشان کرد: وضعیت بحران کرونا شاید تا اوایل تابستان ادامه داشته باشد بنابراین با تعطیلی شهرداری و مراجعه نکردن مردم همراه خواهیم بود که به طور قطع مدیریت شهری با مشکلات نقدینگی مواجه می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش کادر درمانی و پزشکی و همچنین نیروهای شهرداری، سازمان پسماند، اداره پیشگیری از وقوع تخلف های شهر و تاکسیرانی همدان در مقابله با کرونا گفت: جامعه دندانپزشکی همدان حدود ۵۰۰ بسته بهداشتی و درمانی را به پاکبانان مناطق سه و چهار شهرداری تحویل دادند که شایسته تقدیر هستند.

فتحی با قدردانی از راه اندازی خط تولید ماسک توسط واحد بخش خصوصی در همدان و تامین ماسک مورد نیاز پاکبانان گفت: این واحد تولیدی ماسک ۸۰۰ پاکبان همدانی را تامین کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.

  

برچسب‌ها شورای شهر ویروس کرونا علی فتحی همدان ریاست کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان تاکسی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ویروس کرونا علی فتحی همدان تاکسی شورای شهر ویروس کرونا علی فتحی همدان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند پرداخت این تسهیلات در استان گفت: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

در این جلسه سید سجاد پادام، رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور برای پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه قول همکاری داد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت