Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم گفت: در کنار مبارزه با قاچاق کالا، کاهش واردات غیرضروری و توجه جدی به تعالی و مهندسی ارزش در تولیدات کشور تحقق شعار «جهش تولید» امکان‌پذیر خواهد بود.

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و انتخاب شعار چندین سال اخیر در راستای موضوعات اقتصادی، این پیام به همه مسوولین کشور و مردم است که بایستی کارآمدی نظام مردم‌سالاری دینی در حل مشکلات اقتصادی کشور در شرایط تحریم اقتصادی را به اثبات رساند و دشمنان و بد خواهان کشور را ناامید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اذعان داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری، همت مردم و مسوولان ساختار اقتصادی کشور در سالیان اخیر با محوریت اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی با کمترین وابستگی به خارج از کشور در حال شکل‌گیری است.

اوسطی تصریح کرد: اقتصاد و تولید کشور نیازمند جهش فوری متناسب با نیاز کشور و مردم از ضروریات امروز است و تحقق این فرآیند در بعد فکری و اعتقادی مستلزم اتحاد، انسجام و همبستگی ملی و رسیدن به رویکرد و ادبیاتی مشترک بین همه مردم و مسوولان و تبدیل به یک مطالبه و خواست عمومی است.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان گفت: در بعد عملی و اجرایی با مدیریت جهادی و میدانی، توجه به ثروت‌های فرآوان کشور، نیروی انسانی نخبه و توانمند و ظرفیت‌های بالقوه موجود در بخش‌های مختلف با عمل‌گرایی مبتنی بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح می توان جهش تولید ایجاد کرد.

اوسطی ادامه داد: با اولویت شناخت توان و ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور و تعیین استراتژی تولیدی هر منطقه و در ادامه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و صدور مجوزهای تولیدی لازم در کمترین زمان ممکن در قالب پنجره واحد افزایش تولید و بهره‌وری بهینه از ظرفیت‌های موجود شکل خواهد گرفت.

وی اذعان داشت: تامین منابع و اعتبارت مورد نیاز، اصلاحات قانونی با رویکرد مردم‌باوری و مشارکت‌پذیری با نگاه دخالت کل مردم در ساختار اقتصادی کشور می‌توان ساختار تولید را افزایش داد.

وی در ادامه تصریح کرد: استفاده از توان بخش خصوصی به منظور پیشگیری از انحراف و هدررفت منابع کشور با اولویت بنگاه‌های اقتصادی متوسط، فراگیر و مردمی، توزیع عادلانه منابع و اعتبارت بین مناطق و متقاضیان بخش تولید، اصلاح ساختار و رویکرد سیستم بانکی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید، ارتقاء جایگاه بخش تعاون و تشکل‌های تولیدی و ...جهش تولید شکل خواهد گرفت.

به گفته نماینده منتخب مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم، در کنار مبارزه با قاچاق کالا، کاهش واردات غیرضروری و توجه جدی به تعالی و مهندسی ارزش در تولیدات کشور تحقق شعار «جهش تولید» امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کالا واردات تولید جهش جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • دیپلماسی اقتصادی، برگ برنده همسایگی
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش