Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز ضمن تقدیر از همراهی شهروندان البرزی با طرح جداسازی اجتماعی از مسدود شدن مسیرهای تفرجگاهی استان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه خبر داد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله  شهبازی در حاشیه بازدید از مبادی ورودی و خروجی استان و جاده چالوس با اشاره به روز طبیعت و برگزاری آیین باستانی سیزده‌ بدر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از مردم فهیم البرز درخواست دارم که برای حفظ سلامتی خود و خانواده، در خانه بمانند و از تجمع در نقاط مختلف استان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

380 بوستان و پارک در شهر مقدس قم تعطیل شدکاراته در سال 98؛ کسب 4 سهمیه از طولانی‌ترین مسیر تاریخ المپیک/ تعطیلی تیم‌های پایه به چه قیمت؟با شناسایی اولین فوتبالیست مبتلا به ویروس کرونا / تعطیلی لیگ حرفه‌ای استرالیا تا 22 آوریل تمدید شد

وی افزود: به منظور تسریع در توقف شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از عوامل تشدید این بیماری خطرناک، تمامی پارک‌ها، مراکز تفریحی و تفرجگاهی و بوستان‌های البرز در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است.

استاندار البرز با بیان اینکه از مردم درخواست می‌کنیم همچنان که تا به‌حال همراهی داشته‌اند، در روز طبیعت نیز در خانه بمانند تا ناخواسته مسبب سرعت بخشی به شیوع بیماری کرونا نشوند،گفت :از تمامی هم استان‌های عزیز درخواست می‌شود که با عدم تردد در معابر عمومی و تفرجگاهی، خدمتگزاران خود را در راستای مقابله با کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس