Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@16:06:21 GMT

کاهش ۵۰ درصدی مصرف بنزین در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۶۹۵

کاهش ۵۰ درصدی مصرف بنزین در کرمانشاه

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه شاهد کاهش مصرف سوخت هستیم، اظهار داشت: بر این اساس تا کنون مصرف بنزین ۵۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: همچنین مصرف نفت و گاز به میزان ۳۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

یاسمی با بیان اینکه ذخایر سوخت انبارهای استان پر است، گفت: هیچ کمبود سوختی در جایگاه‌ها نداریم لذا مردم نگران کمبود سوخت نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مطابق سنوات گذشته عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها انجام می‌شود و تمامی جایگاه‌ها به طور ۲۴ ساعته فعال هستند و هیچ جایگاهی تعطیل نخواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بنزین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نفت و گاز مصرف کاهش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ موسی بزرگی در جلسه مشترک شورای راهبری وضعیت تصادفات و ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم (ع) استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۳ درصد حوادث رانندگی استان به علت واژگونی و خروج ازجاده اتفاق افتاده است گفت: آمار تصادفات نوروزی استان از ۲۴ اسفند پارسال تاکنون در مجموع هشت درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راه استان سمنان افزود: برای مدیریت هرچه بهتر وضع ترافیکی راه‌ها در تعطیلات نوروز ، بیش از ۳۰۰ نقطه حادثه خیز محور‌های استان شناسایی و رسیدگی شده است
سرهنگ بزرگی با بیان اینکه بیشترین مدیریت و نظارت‌های ترافیکی پلیس راه استان در ساعات روز است گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تاکنون ، زمان ۲۶ درصد تصادفات از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و نیز ۲۳ درصد تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ساعات ۸ تا ۱۲ ظهر هم سومین جایگاه را از نظر زمان بیشترین تصادفات دارد.
استاندار سمنان هم با تاکید بر لزوم بکارگیری تمام عوامل تاثیر گذار در کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: باید استقرار وسایل نقلیه دارای چراغ گردان به فرمانداران و ۴۳ دهیاری نیز دوباره ابلاغ و اجرایی شود .

سیدمحمدرضا هاشمی گفت : از امروز هر یک از ۴۳ مجتمع خدمات بین راهی نیز به استقرار یک وسیله نقلیه دارای چراغ گردان موظف هستند  
استاندار سمنان گفت: هیچ کمبود‌ی در تامین سوخت جایگاه‌ها نیست و جایگاه داران نیز موظفند در محل جایگاه حضور و نظارت داشته باشند
بهسازی و نظارت بر وضع بهداشتی مجتمع‌های بین راهی و بخصوص سرویس‌های بهداشتی بین راهی و بوستان ها‌ی درون و برون شهری ، نظارت بر عملکرد اصناف و نانوایی‌ها موضوعات دیگری بود که استاندار تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار / ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • مصرف حدود ۱۲۷میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار/ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند