Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:43:59 GMT

ارجاع ۲۶پرونده تخلف بهداشتی به مراجع قضائی در خاش

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۷۰۸

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز بهداشت خاش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای اجرای بسیج ملی مقابله با کرونا و با هدف تقویت و تشدید نظارتهای بهداشتی بیش از یکهزارو ۷۹۰مورد بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسین بهداشتی و همچنین ۱۲۶ بازدید مشترک مرکز بهداشت به همراه ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و غله انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقی زاده در گفت گو با ایسنا افزود: در همین راستا ۱۳۰ کیلوگرم مواد غذایی منقضی از سطح مراکز عرضه جمع آوری گردید.

این مسئول بیان کرد: جهت ۲۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی اظهار داشت: غربالگری کسبه و بازاریان از نظر کرونا یکی از مهمترین اقدامات حوزه بهداشت شهرستان بود که به این منظور یک هزارو ۷۲۶نفر از کسبه و کارگران کارگاههای تحت پوشش بهداشت حرفه ای ارزیابی و در سامانه خوداظهاری کرونا ثبت شدند.

نقی زاده ادامه داد: نظارت های بازرسان سلامت محیط کار جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از کارگاههای شهرستان نیز بصورت صد در صد صورت پذیرفت. 

وی گفت: در تمامی بازدیدها آموزش در خصوص بیماری کرونا، روش ضدعفونی دست، سطوح و کف اماکن به عرضه کنندگان مواد غذایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این مدت ۱۲۷ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی از دو مرکز متخلف جمع آوری و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش بهداشت سيستان و بلوچستان مراجع قضایی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان