Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان طی نامه‌ای از دادستان مرکز استان خواستند تا به عنوان مدعی العموم به اهانت صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون به قوم لر رسیدگی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس مطلب توهین آمیز صبا کمالی بازیگر سینما و تلوزیون نسبت به قوم بزرگ لر که در صفحه اینستاگرام این بازیگر منتشر شد، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان طی نامه ای از دادستان مرکز استان خواستند تا به عنوان مدعی العموم به اهانتان بازیگر سینما و تلویزیون رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه بسیج دانجشویی بدین شرح است :

جناب آقای رازانی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان

سلام علیکمهمانطور که مستحضرید قوم لر به عنوان یکی از اقوام اصیل این مرز و بوم شناخته شده است که همیشه در همه عرصه‌ها از دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در فراز و نشیب‌های همه این سال‌های جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی و تاثیرگذاری فراوان داشته‌اند.

قوم لر همواره از ارادتمندان به آستان مقدس اهل بیت(علیهماالسلام)و از سربازان پابه رکاب ایران و انقلاب و رهبری بوده است.

اتفاقی که در چند روز اخیر خاطر دوست داران و ارادتمندان اهلبیت و همچنین قومیت بزرگ لر را مکدر کرده است توهین و اهانت بازیگری به نام خانم صبا کمالی است که سابقه توهین به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع)را نیز داشته است.

وی این بار هم درصفحه شخصی خود ودردو وضعیت جداگانه اقدام به بارگذاری محتوای موهن نسبت به قوم لر و ساحت مقدس رییس مذهب تشیع حضرت امام جعفرصادق(ع) نموده که موجب رنجش خاطر عموم مردم غیور گردیده است.
بنابر احوالات فوق بسیج  دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان لرستان از شما بعنوان مدعی العموم تقاضامند است نسبت به اعلام جرم علیه نامبرده و تشکیل پرونده قضایی توهین به ساحت منور و نورانی امام جعفرصادق(ع)وقوم بزرگ لر اقدامات لازم را مبذول فرمایید. همچنین جهت تنویر افکارعمومی نتیجه را به اطلاع مردم شریف استان لرستان برسانید.

شایان ذکر است؛ صبا کمالی در استوری‌های جداگانه ای با سخره گرفتن، امام صادق (ع) و قوم لر را مورد اهانت قرار داده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دفاع مقدس بازیگر سینما تلویزیون صبا کمالی قوم لر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی صالحی» دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۴۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی