Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات جهادی و تلاش شبانه‌روزی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمک به مجموعه بهداشت و درمان کشور و اجرای ماموریت‌های محوله قرارگاه بهداشتی و درمانی حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: مجاهدت‌های بی‌بدیل و قهرمانانه ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه سار تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برگ زرینی از دیباچه افتخارات ملت رشید ایران اسلامی است که در پرفراز و نشیب‌ترین دوران عصر پرفروغ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ارتش حزب‌الله بازوی پرتوان انقلاب اسلامی و دژ نفوذناپذیر و مستحکم و ضامن پایدار استقلال دفاعی و حافظ تمامیت ارضی کشور است، تاکید کرد: نیرو‌های غیور ارتش در عرصه تهدید جدید شیوع ویروس منحوس کرونا در ایران اسلامی که جان هزاران نفر از هموطنان عزیز در معرض خطر جدی قرار گرفته، یک‌بار دیگر با همت والا، برنامه‌ریزی و اجرای مقتدرانه خود نقش‌آفرینی و حماسه بزرگی خلق کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن قدردانی از افتتاح و راه‌اندازی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی ۲ هزار تختخوابی توسط دلیر مردان ارتش اسلام در ۴۸ ساعت تصریح کرد: مراتب تقدیر و تشکر خالصانه خود را از این اقدام جهادی و کمک به مجموعه بهداشت و درمان کشور و اجرای ماموریت‌های محوله قرارگاه بهداشتی و درمانی حضرت امام رضا (ع) اعلام کرده و از درگاه خداوند متعال برای همه رزمندگان پر توان ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه شخص جنابعالی و امیر فرمانده محترم نیروی زمینی قهرمان توفیق روز افزون و آرزوی سلامتی، سربلندی در ماموریت‌های خطیر محوله در سایه توجهات حضرت امام عصر (عج) و اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مسئلت می‌کنم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر وزیر دفاع فرمانده ارتش ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان در دیدار جمعی از فرماندهان و نمایندگان رده‌های مختلف ارتش در استان با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از زحمات و تلاش‌های آنان قدردانی کرد.
سردار زارع کمالی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش و مجاهدت جوانان این سرزمین، ارتش ما به پیشرفت‌ها و افتخارات بزرگی دست یافته است.
وی افزود: همه نیرو‌های مسلح کشور باید بکوشند تا نیرو‌هایی متدین، متفکر و متعهد تربیت و برای رضای خدا و سربلندی کشورمان تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • عملیات «وعده صادق» با تعامل ارتش و سپاه محقق شد
  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد
  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • پیام قدردانی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه از نیروهای مسلح و سپاه