Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:35:05 GMT

مناطق مرزی کردستان از امنیت بالایی برخوردار هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۸۱۲

مناطق مرزی کردستان از امنیت بالایی برخوردار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی صبح دوشنبه به همراه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان از پایگاه های تاکتیکی و عملیاتی شهرستان بانه بازدید کردند که در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت اقلیمی منطقه، خوشبختانه وضعیت امنیتی استان کردستان به ویژه در شهرستان بانه در شرایط خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پایگاه‌های سپاه در تمام فصول مختلف برای برقراری امنیت به صورت شبانه روزی و با حضور نیروهای مستقر در تلاش خستگی ناپذیر هستند وامنیت را در این مناطق تثبیت کرده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: نیروها از توان آموزشی عالی و توان دفاعی و انگیزه‌های کافی برخوردار بوده و تجهیزات کافی در اختیار دارند و بر منطقه اشرافیت کامل داشته و از نظر عملیاتی در شرایط بسیار خوبی هستند و کردستان به ویژه شهرستان مرزی بانه از امنیت بالایی برخوردار است.

سردار حسینی با اشاره به امنیت موجود در استان کردستان، یادآور شد: خدا را شاکریم که سنگرهای دفاع و پاسداری از دین اسلام همواره مملو از انسان‌های فداکار و از جان گذشته‌ای است که جان خود را فدا می‌کنند، اما اجازه نمی‌دهند دست دشمن به یک وجب از این خاک مقدس برسد.

وی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ عمیق بوده که ناشی از روحیه دینی و انقلابی است، بیان کرد: پاسداری عرصه تجلی و ایثار است و هویت پاسداران با ایثار و فداکاری رقم خورده است.

کد خبر 4888851

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صادق حسینی امنیت پایدار ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری ماسک طبی بارش باران تردد وسایل نقلیه نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد