Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در خصوص صدور کارت تردد برای خودرو‌هایی با پلاک غیربومی ساکن این شهرستان اظهار داشت: برای خودرو‌هایی که دارای پلاک غیربومی هستند و سکونت آن‌ها در شهرکرد احراز شده است کارت تردد صادر می‌شود.

او همچنین در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان شهرکرد افزود: در روز سیزدهم فروردین ماه حضور در پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه‌های شهری و روستایی و اماکن متبرکه ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزنگ اضافه کرد: در این روز هیچ گونه خدماتی از جمله آب شرب و سرویس بهداشتی به گردشگران ارائه نمی‌شود، همچنین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها موظف هستند راه‌های ارتباطی به این مکان‌ها را محدود کنند.

او ادامه داد: همچنین در روز سیزدهم فروردین ماه در شهرستان شهرکرد محدودیت خروجی از شهرکرد در ابتدای جاده سامان و شهرستان بن با همکاری پلیس راهور انجام می‌گیرد، همچنین راه‌های ورودی به باغات نیز از سوی دهیاران کنترل می‌شود.

ارژنگ گفت: برای خودرو‌هایی که دارای پلاک غیربومی هستند و سکونت آن‌ها در شهرکرد احراز شده است کارت تردد صادر می‌شود، اگر خودرویی با پلاک غیربومی و بدون کارت تردد در شهرستان مشاهده شود توقیف و مشمول جریمه نقدی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت تردد کرونا ویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی پلاک غیربومی کارت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین