Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@08:01:51 GMT

سد سده سرریز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۸۵۵

سد سده سرریز شد

به دنبال بارندگی ۲۶.۴ میلی‌متری در خواف و تکمیل ظرفیت آبگیری، سد "سده" در این شهرستان سرریز شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیر اداره منابع آب خواف با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش‌بینی سرریز سد سده، دریچه تخلیه رسوب سد را به منظور جلوگیری از تخریب سیلاب به‌طور کامل باز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"جواد خاموشی" افزود: از دریچه تخلیه تحتانی سد سده بیش از 2 متر مکعب آب در ثانیه خروجی صورت گرفت و با تکمیل ظرفیت آبگیری سرریز شد.

وی میزان بارندگی را 26.4 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در ارتفاعات بارش به صورت برف بود سیلابی که منجر به خسارت شود را نداشتیم.

مدیر اداره منابع آب خواف گفت: دو روز قبل از بارندگی، نیروهای اداره منابع آب خواف در دو گروه مشغول گشت‌زنی و سرکشی از بندهای شهرستان بوده تا هنگام ورود سیلاب آمادگی کامل داشته باشند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید سد اخبار حوادث سرریز شدن سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه

یحیی هاشمی نژاد رئیس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی یک حلقه چاه غیرمجاز در یک واحد سنگ شکن در این شهرستان شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پر شد که این امر صرفه جویی سالانه ۲ هزار و ۵۲۰ متر مکعب آب را در پی داشت. 

وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان ابرکوه با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه
  • ذخیره ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت سازه‌های آبخیزداری نیکشهر
  • ذخیر ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت سازه‌های آبخیزداری نیکشهر
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • ۱۳۱ میلیون مترمکعب آب وارد سد‌های هرمزگان شد
  • ذخیره ۱۳۱ میلیون متر مکعب آب در سد‌های هرمزگان
  • یک سد دیگر در جنوب کشور سرریز شد
  • یک سد دیگر سرریز شد
  • سد جگین هرمزگان سرریز شد