Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد طرح فاصله گذاری اجتماعی را در راستای تأمین سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و از تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان الکل‌های تقلبی و برخی توزیع کنندگان متخلف تجهیزات پزشکی خبر داد. تاریخ انتشار: 11:04 - 11 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۹۲۳

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، طرح فاصله گذاری اجتماعی را در راستای تأمین سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و گفت: همه شهروندان باید در اجرای این طرح پیشگیرانه نهایت همکاری را با اجرا کنندگان این طرح داشته باشند و از طرح فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا حمایت قضایی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری یزد اظهار کرد: دادستان‌های شهرستان‌های استان یزد و رؤسای دادگاه‌های بخش ضمن حضور فعال در جلسات ستاد شهرستانی مدیریت و مقابله با کرونا مأموریت یافتند تا ضمن صدور مجوز‌های قضایی لازم از ایستگاه‌های برقرار شده سرکشی و نحوه اجرای طرح را به صورت دقیق نظارت و کنترل نمایند.

وی تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات مجوز پلمپ و تعطیلی تمامی واحد‌های اقامتی که مسافر پذیرش کردند و تالار‌هایی که مراسم جمعی برگزار کردند صادر و با اقدامات اجرایی ضابطین و همکاری اتاق اصناف و اماکن، ده‌ها مرکز پلمپ شده است.   بیشتر بخوانید: لزوم رعایت فاصله اجتماعی به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران به روسای دادگستری و دادستان‌های سراسر استان دهشیری از تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان الکل‌های تقلبی و برخی توزیع کنندگان متخلف تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: سلامت شهروندان مسئله‌ای نیست که مورد مسامحه قرار گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد جدی و قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری یزد نظارت بر طرح تأمین سلامت کارگران و صنایع تولیدی را خواستار شد و بیان کرد: دادستان‌ها باید از روند ضدعفونی و تأمین سلامت کارگران در واحد‌های تولیدی بازدید و موارد تخلف را تذکر و عندالاقتضا مورد رسیدگی قرار دهند.

وی یادآور شد: مبارزه و غلبه بر ویروس منحوس کرونا نیازمند عزم جدی همه مردم و تبعیت شهروندان از طرح‌ها و برنامه‌های ستاد مدیریت و مقابله با کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی و همکاری و توجه به هشدار‌های مدافعان سلامت، تا قطع زنجیره شیوع و ابتلا است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دادگستری یزد کرونا فاصله گذاری اجتماعی مدیریت و مقابله با کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی رئیس کل دادگستری تأمین سلامت قطع زنجیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسؤولان قضائی دادگستری استان تهران در اقدام عملی پس از ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضائیه و در اجرای مبحث هشتم نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول با موضوع ارتباط با مردم در اولین برنامه ملاقات مردمی سال ۱۴۰۳ در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) حضور یافتند.

حاجی رضا شاکرمی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: در این ملاقات مردمی که به صورت چهره به چهره و با هدف تکریم ارباب رجوع، نظارت بهتر بر امور قضائی اصحاب پرونده و بررسی و شناخت دقیق‌تر مطالبات و مشکلات آنان برگزار شد، ۱۶ نفر از مسئولان قضائی استان تهران با ۳۱۲ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها پرداختند.

وی در ادامه افزود: در ملاقات‌های مردمی دستگاه قضائی استان، ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم در جهت رفع مسائل در چارچوب قوانین صادر می‌شود.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضائی استان در این رابطه راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

گفتنی اس؛ ت متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان قضائی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080529

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است