Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@00:42:44 GMT

خط تولید آب ژوال در پالایشگاه تهران راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۰۲۲

خرداد: مدیرعامل پالایشگاه تهران از راه‌اندازی خط تولید آب ژوال (محلول ضد عفونی کننده) با ظرفیت تولید روزانه چهارهزار لیتر در این پالایشگاه خبر داد.
به گزارش خرداد ،لطف الله هنگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پالایشگاه تهران در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کنار تولید فرآورده‌های نفتی و سوخت کشور با تولید مواد ضدعفونی کننده به کمک دیگر جهادگران این روزها شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه محلول تولید شده(آب ژوال) به هنگام استفاده تا ۵۰ برابر آب مخلوط و استفاده می‌شود، افزود: با اجرای این طرح، پالایشگاه تهران به قابلیت تولید آب ژاول پنج درصد دست یافته است.
هنگی با بیان اینکه به اینکه رعایت الزامات زیست محیطی و احترام به حقوق مردم منطقه از مهم ترین اهداف مورد توجه مدیران شرکت پالایش نفت تهران است، ابراز کرد: پالایشگاه تهران آمادگی دارد تا در تامین نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های همجوار به ماده ضدعفونی کننده آب ژاول مشارکت داشته باشد.
این مسئول ادامه داد: این شرکت با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و مخاطرات ناشی از احتمال سرایت ویروس بین پرسنل، اجرای برنامه‌های بهداشتی، نظیر ضدعفونی کردن منظم کلیه ساختمان، دفاتر کاری، مسیرهای تردد و خودروهای داخلی را با جدیت و نظارت دنبال می‌کند و به همین منظور جهت تامین پایدار ماده ضدعفونی کننده با کیفیت، فرایند تولید آب ژاول طراحی و پیاده‌سازی شده است.
شرکت پالایش نفت تهران ظرفیت پالایش ۲۳۵ هزار بشکه در روز دارد؛ این پالایشگاه سال ۱۳۴۷ تأسیس شده و اینک مشتمل بر ۲ پالایشگاه جنوبی و شمالی است. برچسب ها: آب ژوال

منبع: خرداد

کلیدواژه: پالایشگاه تهران تولید آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا، سازمان آب و برق خوزستان گفت: با تلاش متخصصان این شرکت یدک کش فتح ۱ کوت امیر، تعمیر و راه اندازی شد.

عادل سواری افزود:  در تعمیرات این یدک کش، اسکراب و زنگ زدایی کامل بدنه و کابین شناور، اجرای ضد زنگ و سه لایه رنگ دریایی، تعمیرات سیستم برق و روشنایی شناور، تعمیرات سکان، پروانه، تعمیرات موتوری و سیستم گیربکس و تهیه و نصب فندر‌های ضربه گیر انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از این تعمیرات را، راه اندازی مجدد و آماده بکارسازی این شناور برای استفاده در طرح‌های  های آبی و اضطراری سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق