Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی دهشیری  افزود: دادستان‌ شهرستان‌ها و روسای دادگاه‌ها با  حضور فعال در جلسه‌های ستاد شهرستانی مدیریت و مقابله با کرونا مأموریت دارند تا با صدور مجوزهای قضایی لازم، از ایستگاه‌های برقرار شده سرکشی و نحوه اجرای طرح را به صورت دقیق نظارت و کنترل کنند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری استان یزد، وی ادامه داد: از ابتدای تعطیلات، مجوز پلمب و تعطیلی تمامی واحدهای اقامتی که مسافر پذیرش و تالارهایی که مراسم جمعی برگزار کردند صادر و با اقدامات اجرایی ضابطان و همکاری اتاق اصناف و اماکن، این مراکز پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی از تشکیل پرونده برای فروشندگان الکل‌های تقلبی و برخی توزیع کنندگان متخلف تجهیزات پزشکی خبر داد و اظهار کرد: سلامت شهروندان مساله‌ای نیست که مورد مسامحه قرار گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد جدی صورت می گیرد.

دهشیری ، نظارت بر طرح تأمین سلامت کارگران و صنایع تولیدی را خواستار شد و بیان کرد:  دادستان‌ها باید از روند ضدعفونی و تأمین سلامت کارگران در واحدهای تولیدی بازدید کنند و موارد تخلف را تذکر و مورد رسیدگی قرار دهند.

وی گفت: مبارزه با کرونا نیازمند عزم جدی همه مردم و تبعیت شهروندان از طرح‌ها و برنامه های ستاد مدیریت و مقابله با کرونا از جمله فاصله گذاری اجتماعی و همکاری و توجه به هشدارهای مدافعان سلامت، تا قطع زنجیره شیوع و ابتلا بستگی دارد

تاکنون در استان یک هزار و یک نفر بر اساس آزمایش به این ویروس مبتلا و ۱۰۴ نفر هم فوت کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد قوه قضاییه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد قوه قضاییه بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد قوه قضاییه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان