Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@23:52:23 GMT

جدول/ نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۱ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۰۸۲

جدول/ نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۱ فروردین

صراط:

بر اساس اعلام بانک مرکزی، امروز (دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹) هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲ هزار ریال قیمت گذاری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران نرخ ۱۴ ارز‌های رسمی نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است و نرخ ۲۳ ارز روند کاهشی را نشان می‌دهد.

نرخ ۱۰ ارز نیز نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی ارز های رسمی نرخ ۱۰ ارز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین ۱۴۰۳ و آشتی که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد

فرودین ۱۴۰۳ یکی از نقاط اوج در سینمای ایران بود چرا که تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم که در ایام جشنواره نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد و بر این اساس و طبق آمار شاهدیم که سینماها با ۶۵۳۸۸ سانس، فروشی ۱.۴۶۰.۲۳۸.۸۸۰.۰۰۰ ریالی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرودین ۱۴۰۳ یکی از نقاط اوج در سینمای ایران بود و البته که این موضوع، امری دور از ذهن نبود چرا که تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم که در ایام جشنواره نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد و بر این اساس و طبق آمار شاهدیم که سینماها با ۶۵۳۸۸ سانس، توانستند ۲۳۳۸۴۷۱ مخاطب را به خود جذب کرده و فروشی ۱.۴۶۰.۲۳۸.۸۸۰.۰۰۰ ریالی داشته باشند.

عملکرد انفرادی فیلم‌ها

فیلم‌های سینمایی «تمساح خونی» با فروش بیش از ۸۸ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۲۴ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از بیش از ۱۸ میلیارد و چهار میلیون تومان، «آپاراتچی» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان و «نوروز» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان رتبه‌های اول تا پنجم جدول فروش فروردین ۱۴۰۳ را به خود اختصاص دادند.

همچنین فیلم‌های «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان، «روشن» با فروش بیش از ۱۷۱ میلیون تومان و «مسافری از گانورا» با فروش بیش از ۴۰ میلیون تومان در رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش فروردین ماه قرار گرفتند.

اگر نگاهی به آمار فروش روزانه سینما در فروردین نیز داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که روز سه‌شنبه هفتم فروردین با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز و سه‌شنبه ۲۸ فروردین با ۱۸۱ هزار و ۲۱۱ نفر پرمخاطب‌ترین روز نخستین ماه از سال جدید محسوب می‌شوند.

به گزارش ایمنا، در فروردین ماه شاهد تنوع ژانرهای اکران و به نوعی تحقق عدالت بودیم، بر این اساس هرچند فیلم‌های طنز به روال قبل در صدر جدول قرار داشتند اما باید به این نکته توجه داشت که با حضور ژانرهای کمدی، اجتماعی، دفاع مقدس و کودک و نوجوان سینماها جذب مخاطب بیشتری داشته و در ادامه دستاوردهای فراوانی خواهد داشت.

کد خبر 746475

دیگر خبرها

  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی تغییر کرد
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد