Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:42:02 GMT

طوفان با سرعت 97 کیلومتر در ساعت نصرت آباد را درنوردید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۰۸۶

طوفان با سرعت 97 کیلومتر در ساعت نصرت آباد را درنوردید

سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته باد شدید با سرعت 97 کیلومتر بر ساعت نصرت آباد زاهدان را فرا گرفت و شعاع دید افقی را به 2500 متر کاهش داد.

محسن بستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: وزش باد شدید در 24 ساعت گذشته در بیشتر نقاط نیمه شمالی استان مانند خاش، مهرستان، نصرت آباد، میرجاوه و زابل نیز جریان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در زاهدان نیز سرعت وزش باد به 79 کیلومتر در ساعت رسید که گردوخاک حاصل شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به 2500 متر کاهش داد.

سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین سرعت وزش باد در شهرهای خاش به 68، میرجاوه 65، مهرستان و زابل 58 و ایرانشهر 54 کیلومتر بر ساعت رسید.

بستانی به فعالیت سامانه بارشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: همانطور که پیش بینی شده بود فعالیت سامانه بارشی بعدازظهر دیروز در بخش هایی از استان آغاز شد و انتظار می رود امروز بر دامنه و شدت فعالیت این بارش های افزوده شود.

وی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرهای زابل، نصرت آباد و ایرانشهر در حال باریدن است.


انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان باد هواشناسی زاهدان نصرت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر