Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:38:11 GMT

بیشترین بارندگی درحاجی آباد ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۱۳۴

بیشترین بارندگی درحاجی آباد ثبت شد

کیانوش عارفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بعد از حاجی آباد شهرهای بندرعباس با ۳۱.۶ میلی متر، رودان ۲۷.۷ میلی متر و خمیر ۲۲.۵ میلی متر نیز بیشترین بارش را به خود اختصاص داده است.
وی بیان داشت: در ایستگاه های بستک ۲۱.۳ میلی متر، سردشت بشاگرد ۱۷.۹ میلی متر، قشم ۱۵.۲ میلی متر، میناب ۹.۳ میلی متر، پارسیان ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلی متر، کیش ۴.۲ و لاوان ۴.۲ بارندگی ثبت شده است.
معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: در بوموسی، سیری، بندرلنگه و ‏جاسک نیز کمتر از چهار میلی متر بارش باریده است.

برچسب‌ها رعد و برق اداره کل هواشناسی هرمزگان وضعيت هوا بارندگی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رعد و برق اداره کل هواشناسی هرمزگان وضعيت هوا بارندگی هرمزگان رعد و برق اداره کل هواشناسی هرمزگان وضعيت هوا بارندگی هرمزگان میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

اداره کل هواشناسی استان کرمان با ارائه گزارشی از میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیشترین بارندگی در سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر ایستگاه‌های هواشناسی کرمان بارندگی ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی مربوط به ایستگاه سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر و پس از آن جیرفت با ۳۱ میلی‌متر بود.

هم‌چنین در ایستگاه‌های کهنوج ۳۰.۰ میلی‌متر، فیض آباد راور ۲۷.۰ میلی‌متر، رودبار جنوب ۲۵.۰ میلی‌متر، بم ۱۹.۶ میلی‌متر، فهرج ۱۷.۶ میلی‌متر، انار ۱۷.۲ میلی‌متر، شهربابک ۱۳.۶ میلی‌متر، لاله‌زار ۱۲.۵ میلی‌متر و راین ۱۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

بنا بر اطلاعیه اداره کل هواشناسی کرمان، ایستگاه‌های راور ۱۱.۶ میلی‌متر، بافت ۱۰.۶ میلی‌متر، رفسنجان ۹.۳ میلی‌متر، رابر ۸.۶ میلی‌متر، بردسیر ۸.۳ میلی‌متر، ارزوییه ۸.۲ میلی‌متر و زرند ۷.۷ میلی‌متر بارندگی دریافت کرده‌اند.

کد خبر 745340

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان
  • کیش با ثبت ۶۷ میلی متر بارندگی در رتبه ششم هرمزگان
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان
  • ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌