Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:08:16 GMT

ژاوی: می‌خواهم به بارسلونا برگردم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۱۵۲

ژاوی: می‌خواهم به بارسلونا برگردم

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد قطر و ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا در گفتگو با یک نشریه اسپانیایی در رابطه با پذیرش مربیگری تیم بارسلونا اظهار داشت: اگر قرار باشد به عنوان سرمربی به نیوکمپ (ورزشگاه اختصاصی تیم بارسلونا) برگردم، با هیجان زیاد منتظر بازگشتم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سال‌ها پیش آماده سرمربیگری در تیم بارسلونا نبودم. حالا که مدتی را به عنوان سرمربی تیم السد بوده ام تجربیات بسیاری خوبی کسب کرده ام. اگر الان به عنوان سرمربی آبی اناری پوشان انتخاب شوم دانش فنی لازم برای آموزش به بازیکنان را دارم.

پس از برکناری ارنستو والورده سرمربی پیشین بارسایی‌ها مسئولان تیم به ژاوی پیشنهاد سرمربیگری کاتالان‌ها را دادند، ولی ژاوی نپذیرفت.

ستاره سابق تیم بارسلونا درباره شرایط سرمربیگری خود در این تیم اظهار کرد: من می‌خواهم با افرادی که کار کنم که اعتماد به نفس داشته باشند، وفادار باشند و اعتبار فنی بالایی داشته باشند. من نمی‌خواهم در اطرافم کسانی باشند که برای تیم حاشیه درست کنند. من دوست دارم همه با هم هماهنگ باشند.

او افزود: من در تصمیم گیری‌ها دوست دارم نظرات افراد مختلف را بدانم و دستورات از بالا به من صادر نشود. در حال حاضر در تیم السد قطر تصمیم گیری هایمان درباره تیم به صورت افقی است. قبل اتخاذ هر تصمیم با اعضای کادر فنی مشورت می‌کنم، اگرچه نظر نهایی را من می‌دهم.

ژاوی درباره پیش بینی یوهان کرایف اسطوره باشگاه بارسلونا درباره این که گفته بود، ژاوی یک روز سرمربی تیم بارسلونا می‌شود بیان کرد: کرایف به من گفت روزی مسئولان تیم بارسلونا به سراغ تو خواهند آمد. اگر فوتبال یک دین باشد، کرایف خدای این دین است.

هافبک سابق آبی اناری پوشان درباره تیم فعلی بارسلونا اظهار کرد: من بسیاری از بازیکنان تیم فعلی را فوق العاده می‌بینم. ترشتگن بهترین دروازه بان جهان است. پیکه بهترین دفاع وسط جهان است. بوسکتس بهترین هافبک دفاعی دنیا است. لیونل مسی هم بدون شک بهترین بازیکن دنیا است.

او ادامه داد: به نظرم فرانکی دیونگ و آرتور ملو بازیکنانی هستند که می‌توانند آینده تیم بارسلونا را تامین کنند. آن‌ها ۱۰ سال دیگر به ستارگان این تیم تبدیل می‌شوند.

ژاوی افزود: نباید از نیمار جونیور که تیم بارسلونا او را در سال ۲۰۱۷ از دست داد غافل شد. او در ترکیب بارسلونا فوق العاده بود. اگر من سرمربی کاتالان‌ها شوم بدون شک نیمار را به تیم بر می‌گردانم.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره حضور خودش در ترکیب تیم ملی گفت: من در تمام زدنگی خود آرزو داشتم پیراهن تیم ملی را بپوشم. من برای انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی اسپانیا به خود افتخار می‌کنم.

ژاوی در پایان در رابطه با زندگی خود در کشور قطر اظهار کرد: در اینجا تعصبات قومی وجود دارد. بسیاری از موارد هستند که در این کشور باید اصلاح شوند که نیاز به زمان دارد. البته این کشور ویژگی‌های مثبتی هم دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ژاوی هرناندز تیم فوتبال بارسلونا تیم بارسلونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو

هنوز تکلیف سرمربی بارسلونا برای فصل آینده مشخص نیست.

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا ژاوی در بارسلونا می‌ماند یا این باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از مذاکرات داخلی امروز، هنوز توافقی بین ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری حاصل نشده است. لاپورتا بر حفظ ژاوی تأکید دارد، اما احتمال جدایی این سرمربی در پایان فصل همچنان وجود دارد و بارسلونا در حال بررسی سایر گزینه‌ها است. تصمیم نهایی به زودی اتخاذ خواهد شد.

پیش از این موندو دپورتیوو در خبری فوری اعلام کرده بود که ژاوی برای ماندن در بارسلونا اعلام آمادگی کرده بود اما مذاکرات امروز این سرمربی جوان و مدیریت بارسا فعلا از نگاه رومانو به بن‌بست خورده است. به گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، آبی‌اناری‌ها موازی با مذاکراتی که با ژاوی برای ماندن او دارند، از رفا مارکز به عنوان گزینه جانشینی او یاد می‌کنند و روی نام او برای هدایت بلوگرانا اتفاق‌نظر دارند.

بیشتر بخوانید: فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد