Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:19:58 GMT

وزش نسیم رضوی در بیمارستان‌های مازندران + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۱۹۶

وزش نسیم رضوی در بیمارستان‌های مازندران + تصاویر

طنین‌انداز شدن رایحه نسیم رضوی، هم پای با خادمیاران مجاهدت بی‌شائبه و شبانه‌روزی مدافعان سلامت را دوچندان می‌کند، آنها نیز همانند بیماران خود را لحظاتی زائر صحن و سرای حرم مطهر دیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در اولین روز از اجرای طرح نسیم مهر رضوی استان مازندران، ۷۰۰ پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته نبات و نمک تبرکی حرم مطهر، در بین بیماران کرونایی و پزشکان و پرستاران این مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کاروان مهر رضوی با هدف تجلیل و قدردانی از پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت و عیادت از بیماران درگیر با ویروس کرونا و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت به دو بیمارستان امام خمینی و ولایت مرکز استان مازندران رفته و با ذکر صلوات و صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی توسط ذاکر اهل بیت دل‌ها را روانه پنجره فولاد کردند.

در نخستین روز از جاری شدن نسیم مهر رضوی در مازندران، خادمیاران رضوی کانون مرکزی شهرستان ساری با حضور در بیمارستان های امام خمینی (ره) و ولایت ساری، ضمن قدر دانی از مجاهدت‌ها و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر پزشکان و پرستاران، ضمن دل‌جویی و ابراز هم دردی با بیماران درگیر با ویروس کرونا، شفای عاجل آنان را از خداوند متعال خواستار شدند.

جالب است بدانید که در روزهای آینده ۸۰۰ پرس غذای تبرکی گرم در بیمارستان‌های درگیر با کرونا شهرستان‌های بابل و قائم‌شهر و ‌‌‌‌‌‌‌‌هزار بسته تبرکی و پکیج فرهنگی در بیمارستان‌های دیگر شهرهای استان که درگیر با کرونا هستند در روزهای آتی توزیع می‌شود.

در طنین‌انداز شدن رایحه طرح نسیم رضوی، خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران هم پای با خادمیاران سایر استان‌ها، مجاهدت بی‌شائبه و شبانه‌روزی مدافعان سلامت را ارج نهاده و از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت تجلیل به عمل می‌آورند. 

به گزارش فارس؛ حضور خادمیاران رضوی و توسل به امام رئوف و ذکر مصیبت دل‌ها را آنچنان هوایی کرد که اشک را بر چشمان جاری ساخت و دست‌ها را به سوی آسمان را برای شفای بیماران بالا برد و دل‌ها را محکم‌ و استوار بر پنجره فولاد گره زد که گویا هم‌اکنون زائر صحن و سرای حرم مطهرند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مازندران بیمارستان سلامت امام خمینی بیمارستان ها مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد