Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: ۲۵ تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون با حضور ۱۵۰ نیروی کارشناس در راستای مقابله با ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کردند.

مشهود تقی‌لو صبح امروز (۱۱ فروردین) در جمع خبرنگاران، در رابطه با آغاز کار سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: پیرو فرمان مقام معظم رهبری به نیروهای بسیجی و جهادی برای مشارکت و فعالیت در امر مبارزه با ویروس کرونا، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با عضویت در ستاد دانشگاهی مقابله با این ویروس، فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی اقدام به تشکیل قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان کرده است، افزود: ۱۵۰ نیروی کارشناس در قالب ۲۵ تیم شهید رهنمون، شامل ۱۰ متخصص، ۳۰ پزشک عمومی، ۵۰ پرستار و ۶۰ کارشناس بهداشتی، مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی هستند.

این مسئول با بیان اینکه کمیته سلامت روان نیز در راستای حفظ روحیه بیماران و برآورد مشکلات موجود از لحاظ تجهیزات پزشکی و هماهنگی برای رفع مشکلات تشکیل شده است، تصریح کرد: تلاش مجموعه بسیج جامعه پزشکی استان در راستای پیشگیری، کنترل و آموزش تا زمان ریشه‌کنی و از بین رفتن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان، با اشاره به آماده‌سازی نقاهت‌گاه ۱۰۰ تختخوابی در مجموعه ورزشی امام علی (ع) سپاه انصارالمهدی (عج) استان با حضور ۳۰ کارشناس، ادامه داد: این نقاهت‌گاه با همه تجهیزات مورد نیاز و بر اساس پروتکل اعلام شده توسط وزارت بهداشت راه‌اندازی شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

تقی‌لو با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی بیش از ۱۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی دست و سطوح، ۱۰۰۰ جفت دستکش لاتکس و ۲۵۰۰ عدد ماسک N۹۵ به صورت رایگان در اختیار همکاران و کادر درمانی مبارزه با کرونا قرار داده است، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت و کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت و در صورت تمایل این قشر، سازمان بسیج جامعه پزشکی در نظر دارد با همکاری بسیج طلاب اقدام به خرید و تهیه مایحتاج ضروری و تحویل در درب منزل آنان کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اجتماعی بسیج جامعه پزشکی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛  اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی زنجان در برخی مناطق شهرستان صائین قلعه برگزار شد.

در این اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی، فرهنگی، مامایی و پرستاری، شنوایی‌سنجی، نوار قلب و تزریقات، آموزش بهداشت، توزیع داروی رایگان ارائه شد.

این اردوی جهادی در بازه زمانی دو روزه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز