Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:13:49 GMT

چند خبر کوتاه از شهرستان‌های مریوان و سروآباد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۲۷۵

چند خبر کوتاه از شهرستان‌های مریوان و سروآباد

فرماندار سروآباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی در شهرستان سروآباد توزیع شد.

کامیار میرزایی افزود: با پیگیری های انجام شده بیش از ۲ میلیارد ریال تجهیزات و اقلام بهداشتی شامل تب سنج دیجیتالی، ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش در بین خانواده های نیازمند و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد  امام خمینی (ره) توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تمام روستاهای شهرستان نیز از محل اعتبارات دهیاری ها توسط دهیاران و شوراهای اسلامی ضدعفونی و گندزدایی شده اند و عملیات پیشگیرانه و کنترل ورود و خروج در این روستاها انجام شده است.

فرماندار سروآباد اضافه کرد: سطح شهر سروآباد و شهر هورامان نیز با هماهنگی انجام شده با شهرداری، سپاه و مرکز بهداشت و هلال احمر ضدعفونی و گندزدایی شده است و با تدابیر انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون شاهد کنترل ویروس کرونا در این شهرستان بوده ایم به طوریکه سروآباد یکی از شهرستان های پاک در این زمینه است.

۱۳ واحد صنفی متخلف در مریوان پلمب شد 

رییس اتاق اصناف مریوان نیز گفت: در ادامه تشدید و کنترل بازار در سطح شهرستان که از ابتدای شیوع ویروس کرونا اجرا شده است با پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف دیگر تعداد این واحدها به ۱۰۴ مورد رسید.

سید عبداله مرادی با تقدیر و تشکر از اکثریت صنوف و بازاریان شهرستان که به تذکرات و توصیه ها توجه کرده و واحد صنفی خود را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده اند، تاکید کرد: بازرسی ها از واحدهای صنفی در طول شبانه روز در این شهرستان همچنان ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

یک هزار متر شبکه فشار ضعیف برق روستایی سروآباد به کابل خودنگهدار تبدیل شد 

مدیر شبکه برق سروآباد نیز افزود: عملیات تبدیل کابل سیمی شبکه فشار ضعیف روستای ککلیک آباد بخش مرکزی با موفقیت انجام شد.

پیمان زارعی افزود: در اجرای این پروژه هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۳۷۰ میلیون ریال طی سه روزکاری با موفقیت به اتمام رسید.

وی یادآور شد: وزش تند بادهای اخیر در شهرستان سروآباد باعث وارد شدن صدمه و خسارات به شبکه فشار متوسط در روستای حسین آباد بخش مرکزی شده بود.

وی اضافه کرد: تند بادهای اخیر باعث تخریب یک منزل مسکونی که سقف آن به صورت شیروانی بود و بر روی شبکه فشار متوسط افتاده که سیم آلومنیوم را قطع کرده و موجب خسارات به این شبکه برق شده بود.

زارعی افزود: به محض اطلاع از موضوع اکیپ تعمیرات طی عملیاتی سریع به محل اعزام شده و سیم های پاره شده را ترمیم و شبکه را برق دار کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده شوراهای اسلامی کمیته امداد ماسک هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انجام شده شبکه فشار انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • ایجاد شهرک صنفی پوشاک در هرمزگان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه