Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمیمی دوست گفت: تست غربالگری کارگران کشتارگاه های صنعتی دام و طیور در شهرستان های هشت گانه استان کهگیلویه و بویراحمد با قید فوریت توسط مراکز بهداشتی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید حشمت الله صمیمی دوست» شب گذشته (۱۰ فروردین) در نشست اضطراری کمیته اقتصادی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت:  در راستای حفظ سلامت مردم سهمیه آرد نانوایی های متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، قطع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تست غربالگری کارگران کشتارگاه های صنعتی دام و طیور در شهرستان های هشت گانه استان با قید فوریت توسط مراکز بهداشتی انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کشتارگاه صنعتی دام و طیور صنعتی و سنتی در استان فعال هستند، افزود: در صورت مشاهده کوچک ترین علائم بیماری در افرادی که در این کشتارگاه ها مشغول به فعالیت هستند، سریعا فرد مبتلا تحویل مراکز بهداشتی داده شود.

 

صمیمی دوست به تدوین فرم تعهد نامه برای فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی اشاره کرد و اظهار داشت: در صورتی که این فروشگاه ها بندهای ابلاغی براساس پروتکل تدوینی را رعایت نکنند، نسبت به پلمپ این واحدها اقدام خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: با توجه به اینکه قبلا دستگاه های نظارتی به تنهایی نسبت به انجام بازرسی ها اقدام می کردند ولی در شرایط فعلی علاوه بر تخلفات صنفی نظیر گرانفروشی، رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای صنفی با توجه به شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: لازم است بازرسی ها به صورت گروهی شامل (بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی، بازرسان مراکز بهداشتی، بازرسان اصناف، اتحادیه‌ های مربوطه، دامپزشکی و یا سایر ادارات با توجه به شرایط خاص) و با محوریت تعزیرات حکومتی بر اساس تصمیمات شورای تامین استان انجام شود.

 

صمیمی دوست تاکید کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی موظف است به صورت روزانه گزارشی از اقدامات انجام شده به حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه دهد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تست غربالگری فروشگاه ها ویروس کرونا گرانفروشی کارگران کرونا صنعتی دام و طیور مراکز بهداشتی کشتارگاه ها صمیمی دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

شاه حسینی معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: بحث ۲ درصد فروش سنگ آهن مرکزی ایران-بافق که توسط امام راحل مصوب شده است، مورد تأکید شورای تأمین استان است و حتما باید ادامه پیدا کند.

او افزود: سهام ترجیحی کارگران سنگ آهن مرکزی مورد تأکید و از مطالبات استان از صندوق بازنشستگی فولاد کشور است. شاه حسینی بیان کرد: قبل از اینکه سهامی در بورس عرضه شود، حق و حقوق کارگران و شهرستان، نحوه ورود به بورس، ۲ درصد و...، در امیدنامه باید موردنظر قرار گیرد.

شاه حسینی ادامه داد: در زمینه طرح‌های توسعه‌ای، تکمیل زنجیره فولاد باید اتفاق بیافتد و استاندار پیگیر تامین خوراک است چراکه این مطالبه برحق کارگران است. معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: در مورد بحث انتقال حساب‌های بانکی شرکت به شهرستان، طبق مصوبه مورد تاکید و پیگیری است و حتما باید انجام شود.

او خاطرنشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق جزء مؤثرترین بنگاه‌های اقتصادی منطقه است که همه ما در استان و شهرستان پیگیر هستیم این مجموعه مثل سابق بدرخشد و حقوق آن محقق شود. گفتنی است در این جلسه که در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، معاون امور اقتصادی استانداری یزد، اعضای شورای شهر و شورای کارگری سنگ آهن مرکزی ایران-بافق حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • جشن بزرگ کارگری در میبد