Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: «محمد جواد رشیدی» با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: «با توجه به شیوع ویروس «کرونا» و لزوم در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره کرونا و همچنین تعطیلی همه مراکز فرهنگی و تفریحی شهر، اداره آموزش شهروندی منطقه ۱۱ اقدام به طراحی سرگرمی ها و فعالیت های جمعی برای کودکان با همراهی والدین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «قرنطینه موجب شده است تا خانواده ها بیش از گذشته، لذت با هم بودن را تجربه کنند و نباید اجازه دهیم رخوت و خستگی از در خانه ماندن این فرصت را به تهدید در خانواده ها تبدیل کند. بنابراین تلاش کردیم با تهیه بسته های سرگرمی و آموزشی، زمینه خلق روزهای خوش را برای خانواده ها فراهم کنیم.»

معان خدمات اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ ادامه داد:«این سرگرمی ها شامل نوروز بازی در خانه، طراحی و ساخت کارت پستال برای نوروز ۹۹، قصه های من و ویروس، دابسمش چالش خنده، ساخت فیلم کوتاه نوروز در خانه با خانواده، ساخت کلیپ درباره رعایت موارد زیست محیطی در محله ام  و ارسال محتوی #در خانه می مانیم، یک داستان تصویری فقط برای بچه ها، مقابله با کرونا در مصرف نان، این پنج شنبه نریم سر خاک، کرونا با هشتگ شکست نمی خوره و  می دونی تو می تونی زندگی بقیه رو به خطر بندازی، از جمله فعالیت های مجازی در کانال های پیام رسان محله ها و مدارس  منطقه ۱۱ است که به صورت مستمر در این روزهای قرنطینه همچنان ادامه دارد.»

کد خبر 496079 برچسب‌ها كروناويروس منطقه ۱۱ همشهری محله شهرداری كرونا در ايران نوروز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس منطقه ۱۱ همشهری محله شهرداری كرونا در ايران نوروز منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک

مدیر منطقه۴ شهرداری همدان از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک واقع در بلوار آیت‌الله نجفی شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی طهماسبیان امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک بلوار آیت‌الله نجفی منطقه چهار همدان خبر داد و اظهار کرد: این یادمان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع احداث خواهد شد که ابعاد یادمان نیز ۸×۶ و به ارتفاع بالغ بر ۸ مترمربع است.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم از سبک معماری اسلامی در این طرح بهره‌مند شویم، افزود: به دنبال این هستیم فضای معنوی را در مجموعه فرهنگی فدک ایجاد کنیم؛ یادمان در بهترین نقطه پارک و در مسیر زائران اربعین حسینی احداث می‌شود تا فضای مناسب تفریحی و معنوی برای خانواده‌ها مهیا شود.

مدیر منطقه ۴شهرداری همدان با اشاره به اینکه امیدواریم هر سال در ایام اربعین حسینی شاهد حضور زائران زیادی در کنار یادمان این شهید گمنام باشیم تا از فضای دلنشین استفاده کنند، ادامه داد: ساخت این یادمان از ردیف‌های بودجه شهرداری منطقه چهار بوده که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

طهماسبیان با اشاره به اینکه طرح یادمان شهید گمنام در کمیته فنی استانداری زیر نظر مشاوران مربوطه مورد تأیید قرار گرفت، اضافه کرد: ۲۶ آذرماه سال گذشته توفیقی پیدا کردیم و این شهید گمنام در منطقه چهار شهرداری همدان و در پارک فدک خاک‌سپاری شد و بعد از آن اقداماتی در راستای ایجاد یک فضای فرهنگی و معنوی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی نقشه معماری و سازه این یادمان تهیه و پیمانکار انتخاب شد، در نخستین فرصت یعنی ۲۹ فروردین ماه موفق شدیم کلنگ‌زنی و عملیات احداث این یادمان را آغاز کنیم.

کد خبر 745981

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان