Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:37:36 GMT

پیش بینی پرداخت وام قرض‌الحسنه به تاکسی داران شهر همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۴۴۱

پیش بینی پرداخت وام قرض‌الحسنه به تاکسی داران شهر همدان

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی صبح دوشنبه در دومین صحن شورای شهر همدان در سال جاری که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد از تلاش ایثارگرانه کادر درمان و پزشکی و به‌ویژه نیروهای شهرداری، سازمان پسماند و اداره پیشگیری از وقوع تخلفات شهری و تاکسیرانی شهرداری همدان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: بر اساس تصمیم اتحادیه کشوری تاکسیرانی، وام قرض‌الحسنه ۲ تا ۳ میلیون تومانی برای تاکسی داران همدانی همراه با تحویل سبد معیشتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جامعه دندان‌پزشکی استان که حدود ۵۰۰ پک بهداشتی و درمانی را به پاکبانان مناطق ۳ و ۴ شهرداری همدان تحویل داده‌اند، قدردانی کرد و گفت: راه‌اندازی خط تولید ماسک توسط بخش خصوصی، اقدام ستودنی است که این ماسک‌ها به ۸۰۰ پاکبان همدانی تحویل داده می‌شود

مدیران شهری باید شرایط را پیش‌بینی کنند تا در ماه‌های آینده با بحران عدم واریز حقو ق مواجه نشوند فتحی با بیان اینکه ممکن است وضعیت بحران کرونا تا اوایل تابستان ادامه داشته باشد؛ از این‌رو با تعطیلی شهرداری و عدم مراجعه مردم همراه خواهیم بود که قطعاً شهرداری با مشکلات نقدینگی مواجه می‌شود، گفت: مدیران شهری باید شرایط را پیش‌بینی کنند تا در ماه‌های آینده با بحران عدم واریز حقوق مواجه نشوند.

نایب رئیس شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه اقدامات مسئولان استان همدان به‌ویژه استاندار و سایر مسئولان از جمله اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری همدان که در راستای رفع دغدغه‌های مردم مبنی بر حفظ سلامت آنان، پای کار هستند، قابل قدردانی است، گفت: شهر همدان در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، وضعیت مناسبی دارد که امیدواریم این روند، ادامه پیدا کند تا این بحران جهانی از استان همدان، کشور ایران و دنیا ریشه‌کن شود.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه امیدواریم بهره‌گیری از تکنولوژی روز در این برهه‌های حساس که به عنوان یکی از محاسن محسوب می‌شود، به یادگار بماند از تمامی شهروندان که پویش «در خانه می‌مانیم» را رعایت کردند قدردانی کرد و گفت: متأسفانه شاهد تردد و تجمع برخی شهروندان در سطح شهر هستیم که از این اشخاص دعوت می‌کنیم شرایط موجود را تحمل کنند تا این بحران جهانی را مهار کنیم.

وی ادامه داد: شرکتی که وظیفه ساماندهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای سطح شهر همدان را برعهده داشت و در پلاک شهروندان، مبالغی را به عنوان ودیعه در نظر گرفته بود در حال حاضر فعالیتی ندارد و کارکنان آن بیکار شده‌اند که مشخص نیست پول‌های قابل توجه مردم به چه روشی به آنان بازگرداند ه می‌شود؛ از این‌رو باید این مهم توسط شهرداری همدان پیگیری شود.

بادامی اضافه کرد: از آنجا که ممکن است در حوزه کارت بلیت اتوبوس‌ها نیز شاهد سردرگمی مردم باشیم؛ از این‌رو شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد حساب شهروندی اقدام کند و تمام مبالغ را در یک حساب به نام یک شخص، متمرکز شود تا نگران از دست رفتن پول مردم، نباشیم.

کد خبر 4888808

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علی فتحی شورای شهر همدان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری ماسک طبی بارش باران تردد وسایل نقلیه نوروز شهرداری همدان شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی

ملکی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مربوط به سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی خبر داد و با بیان اینکه عمده درخواست‌ها در سفر‌های استانی، درخواست کمک مالی و تسهیلات بوده، گفت: در زمینه رسیدگی به این درخواست‌ها مبلغ ۳۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض و بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه (۱۵ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه) پس از بررسی و استحقاق سنجی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او به تفکیک درخواست‌ها در سفر‌های رئیس جمهور پرداخت و افزود: در سفر اول رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۰) در مجموع ۴ هزار ۷۲۰ درخواست ثبت شده است.

ملکی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در جهت پاسخگویی به این درخواست‌ها مبلغ ۵۴ میلیارد ریال به استان تخصیص یافت، اظهار کرد: در این سفر هزار و ۲۳۹ متقاضی به بانک‌های عامل و صندوق کار آفرینی امید استان معرفی شده و به تعداد ۶۳۵ نفر هم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در جریان این سفر ۲ هزار و ۳۲۵ متقاضی مساعدت مالی نیز به نهاد‌های حمایتی معرفی شده اند که پس از بررسی و استحقاق سنجی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به ۴۳۶ نفر از آنها پرداخت شده است.

او درخصوص درخواست‌های واصله در سفر دور دوم رئیس جمهور (آذر ۱۴۰۱) هم گفت: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۱۰۴ هزار و ۶۳۴ مورد بوده است.

ملکی عنوان کرد: برای تعداد ۱۸ هزار و ۴۶۶ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (۹ هزار و ۶۰۰ نفر طی سه مرحله) تخصیص یافت. 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک‌های عامل استان معرفی شدند و قریب به ۹ هزار نفر نیز تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

او با اشاره به اینکه در سفر دوم تعداد ۴۰ هزار و ۷۵۱ متقاضی دریافت مساعدت مالی به نهاد‌های حمایتی معرفی شدند، گفت: پس از بررسی و استحقاق سنجی لازم، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به تعداد ۱۸ هزار و ۷۱۲ نفر پرداخت شد.

ملکی به وضعیت درخواست‌های مردمی در سفر یک روزه و کاری رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۲) اشاره کرد و اظهار کرد: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۲۰ هزار و ۵۱۶ مورد بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، در مرحله نخست مبلغ ۵۲۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (۳ هزار و ۵۰۰ نفر در ۵ اسفندماه ۱۴۰۲) تخصیص یافت که پس از بررسی، متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک ملی استان معرفی شده و در حال دریافت تسهیلات می‌باشند.
او بیان کرد: تعداد ۶ هزار و ۸۰۳ درخواست مساعدت مالی هم در این سفر ثبت شده که جهت بررسی به کمیته امداد امام خمینی (ره) ارجاع گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود