Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تولان آمریکا معتقد است که منشاء کووید-۱۹ بازار آبزیان ووهان نیست.

قدس آنلاین؛ به نقل از رادیو بین المللی چین، رابرت گَری استاد دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تولان آمریکا در گفت‌وگو با اِی بی سی اعلام کرد که منشاء کووید-۱۹ بازار آبزیان ووهان نیست.

رابرت گَری گفت: با آنکه بسیاری بر این باورند که منشاء کروناویروس جدید یکی از بازارهای فروش آبزیان در شهر وو هان بوده، این دیدگاه اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: "نتیجه تحلیل‎های ما و برخی دیگر از تحلیل‎گران نشان می دهد که منشاء این ویروس قدیمی‎تر است و با وجود شناسایی نخستین موارد ابتلا در ووهان، این شهر قطعاً منشاء ویروس نیست."

وی گفت: ممکن است جهش پروتئین سطحی علت بروز همه گیری کرونا باشد. با توجه به تعداد زیاد موارد ابتلا در حال حاضر، نمونه‎های پیشین ویروس کرونا چند سال و حتی یک دهه است که در میان انسان سرایت یافته است.

این کارشناس آمریکایی همچنین عنوان کرد: با انجام تحقیقات در مورد انواع دیگر کروناویروس متوجه شدیم که این ویروس‎ها می تواند چنین جهشی را پیدا کنند و مرگ بارتر شوند. این امر به روشنی، شیوع و همه گیری کنونی آن را توضیح داده است.

پیشتر تیم رابرت گری در مقاله خود که در مجله علمی «Nature medicine» به این نتیجه رسیدند که منشاء کووید-۱۹ طبیعی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ووهان چین کووید 19 ویروس کرونا منشا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، شعار امسال هفته ملی سلامت است.
 احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز در نشست خبری از پرداخت بدهی‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: خوابگاه دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 اسدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از تلاش دانشگاه برای تامین امنیت غذایی، دارویی و بهداشتی مردم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۴۱۱۰۰۰۲۱۰۵۶۲۰ با معاونت غذا و دارو در ارتباط باشند.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته ملی سلامت است شعار امسال این هفته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین در نشست خبری بمناسبت هفته ملی سلامت با قدردانی از خیرین گفت دانشکده مدیریت و پیراپزشکی و خوابگاه دختران با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد بزودی

فعال می شود .

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • ایرانی ها استاد دور زدن تحریم
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!
  • عباس شریفی تهرانی استاد درگذشته دانشگاه تهران که بود؟