Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها مسجد حسينيه فاطميون شهر اسفراین گفت: در راستای مقابله با کرونا ویروس، روزانه ۲۰۰ عدد ماسک به همت اعضای کانون تولید و بین مردم روستاها توزیع می شود.

«غلامحسن اميري» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد با اشاره به فعالیت اعضای کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) در راستای مقابله با کرونا ویروس گفت: پس از شیوع این بیماری و نیاز مردم به ماسک، اعضای کانون اقدام به فعال کردن یک کارگاه خانگی تولید ماسک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها مسجد حسينيه فاطميون شهر اسفراین افزود: این کارگاه تولید ماسک که به همت پنج تن از خواهران و برادران عضو کانون فعال شده است، روزانه بین 150 تا 200 عدد ماسک تولید می کند.

 

 

وی با اشاره به اینکه لوازم مورد نیاز برای تهیه ماسک ها از سوی خیران تأمین می شود، بیان کرد: ماسک های تولید شده به صورت رایگان بین مردم روستاها و مناطق محروم شهر توزیع می شود.

 

امیری به حضور اعضای کانون در ایستگاه تب سنجی و غربالگری مسافران در ورودی شهر اسفراین اشاره کرد و گفت: اعضای کانون به کمک جمعیت هلال احمر رفته و در ورودی شهر از سمت سبزوار، روزانه 12 ساعت به تب سنجی و غربالگری مسافران اختصاص داده اند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله اسفراین همچنین از ذبح دو رأس گوسفند قربانی و توزیع آن در میان خانواده های نیازمند با هدف خیرات و صدقه برای رفع بلا و شفای بیماران کرونایی خبر داد.

 

وی، ضدعفونی کردن سطح شهر اسفراین به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) را از دیگر اقدامات این کانون در راستای مقابله با کرونا نام برد و افزود: در ایام مبعث هم 70 بسته میوه و 68 بسته غذایی بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

 

 

کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها در سال 92 در شهرستان اسفراین راه اندازی شده و به عنوان یکی از کانون های پُرکار خراسان شمالی فعال است.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: قربانی گوسفند کرونا ویروس اعضای کانون شهر اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین

محمدحسین طبرستانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت هیأت یافاطمه الزهرا (س) جمعیت مردمی خدمت و موکب مواد غذابی در بین ساکنان تحت محاصره غزه اقدام به خدمات رسانی کرده است.

مسؤول موکب فاطمه الزهرا (س) گفت: به همت جمعی از خادمان اهل بیت و در جهت کمک به مردم مسلمان و مظلوم غزه، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم تحت محاصره رژیم اشغالگر و تروریست صهیونیستی در نوار غزه شد که با رایزنی و همت معاونت امور بین الملل ستاد مردمی اربعین راهیان کربلا، مواد غذایی ارسال و مطبخ برای توزیع غذا در بین این مردم تحت محاصره برپا شد.

وی افزود: به شکرانه الهی این اقدام که به دلیل محاصره و کنترل بسیار سخت و سنگین رژیم صهیونیستی صورت گرفت حدود ۳۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها در بین آوارگان و مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه توزیع شد.

مسؤول اجرایی هیأت یافاطمه الزهرا بابل تاکید کرد: این اقدام تقریباً در سطح کشور یک کار منحصر به فرد محسوب می‌شود و ما آمادگی کامل برای ادامه توزیع کمک‌های مردمی و رساندن آن برای مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه را داریم.

وی با تشکر از همراهی و مساعدت برخی از نهادها و مجموعه‌های مردمی برای این رویداد، گفت: جا دارد از حمایت‌ها و مساعدت جامعه ایمانی مشعر برای رساندن کمک‌های مردمی این هیأت به مردم غزه تشکر کنم و کسانی که مایل برای به کمک به مردم غزه هستند، می‌توانند کمک‌های خود را به نام هیأت فرهنگی مذهبی یافاطمه الزهرا بابل شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۱۱۸۶۷۵۸۳۵۶ شبا ir870600681071011840961002 ارسال کنند.

کد خبر 6079941

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند