Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:27:45 GMT

ورود به شهرضا ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۵۰۵

ورود به شهرضا ممنوع!

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: ۲۱ مسیر دسترسی به محله‌ها و ورودی‌های شهرضا مسدود شد و از ورود خوردوهای غیر بومی به این شهر جلوگیری می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،ناصر اسدی با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های شهرضا کنترل می‌شود، اظهار داشت: ۲۱ مسیر دسترسی به محله‌ها و ورودی‌های شهر مسدود شد و از ورود خوردو‌های غیر بومی به شهرضا جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح محدودیت ترافیکی در سطح شهرستان شهرضا در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین اجرا می‌شود، افزود: از عموم همشهریان درخواست می‌شود با همکاری با مجریان این طرح به منظور جلوگیری مشکلات احتمالی از تردد در این ایام خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: ورود افراد غیر ساکن به شهرضا ممنوع است، تردد در زمان‌های اعلام محدویت ترافیکی ۱۲ و ۱۳ فروردین تخلف محسوب شده و براساس بند ۳ و ۴ ضمانت اجرایی طرح، خودرو‌ها به مدت یک ماه و با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف می‌شود و به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح زرد، اظهار کرد: بارش‌های رگباری از بعد از ظهر امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، استان را فرا می‌گیرد و تا اواخر وقت روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه پابرجاست.

او ادامه داد: این سامانه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید به صورت موقت و احتمال تگرگ وجود دارد.

حقیقت تصریح کرد: این سامانه بارشی امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه همه مناطق به ویژه نواحی شمالی استان در شهرستان‌های آباده، اقلید، خرم بید (صفاشهر) و بوانات را دربر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز شنبه یکم اردیبهشت ماه، همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی، مرکزی و شرقی را دربر می‌گیرد.

او افزود: همچنین این سامانه بارشی در روز یکشنبه ۲ اردیبهشت برای همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی پیش بینی شده است.

او بیان کرد: از آنجا که اثر مخاطره این سامانه، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید (به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها)، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال تگرگ و احتمال خسارت به سازه‌های موقت است بنابراین توصیه می‌شود شهروندان در بستر و حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنند، هنگام عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر و سفر‌های برون شهری احتیاط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش