Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:32:24 GMT

استاندار قم: یوم‌الله ۱۲ فروردین بهار انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۵۱۴

استاندار قم: یوم‌الله ۱۲ فروردین بهار انقلاب اسلامی است

در پیام بهرام سرمست که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرارگرفته، آمده است: چهل‌ویک سال پیش در چنین روز مبارکی، ایرانیان از هر قوم، نژاد و دین و مذهبی و یکدل و متحد، در همه‌پرسی کم‌نظیر و تاریخی حاضر شدند و بارأی و انتخاب قاطع و سرنوشت‌ساز خود، نظامی را برگزیدند که اکنون باگذشت سال‌ها و به مدد الهی، همچنان مایه مباهات و افتخار مردم و الهام‌بخش آزادی خواهان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام حاکی است: ضمن تبریک این عید بزرگ به همه هم‌وطنان عزیز و مردم شریف استان قم و با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و ارج نهادن به رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، امیدوارم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق اهداف عالی خود و رسیدن به قله‌های رفیع استقلال،آزادی و عزت و سربلندی، توانمندتر از گذشته گام بردارد.

در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نتیجه همه‌پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی که با رای آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

برچسب‌ها قم جمهوری اسلامی استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم جمهوری اسلامی استانداری قم بهرام سرمست قم جمهوری اسلامی استانداری قم بهرام سرمست جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود

معاون بسیج مستضعفین با بیان اینکه هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم، نظام و مردم و رهبری عملیاتی نشود، گفت: مراقب باشیم فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران که در آستانه دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش و حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) مبعوث شد تا رسالت الهی را به سرانجام برساند و به محض ورود به مدینه بعد از هجرت حکومت اسلامی تشکیل داد.

وی با بیان اینکه متاسفانه انحراف در مسلمین پنجاه سال بعد باعث شد حکومت اسلامی دچار چالش شود و نتیجه آن حادثه کربلا شود که فرزند رسول خدا را به قتلگاه بیاورند و به شهادت برسانند، گفت: خون حسین بقای دین خدا شد و امروز انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و نهضت حسینی به رهبری امام خمینی (ره) است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام (ره) در سال 42 شروع انقلاب را آغاز کرد و 15 سال کار فرهنگی انجام داد، افزود: امام خمینی (ره) هیچوقت موضع خود را برای تشکیل حکومت اسلامی تغییر نداد و قانون اساسی کشور نیز بر اساس آن نوشته شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جایگزین حکومت ستمشاهی طاغوت پهلوی شد، خاطرنشان کرد: با این وجود امام (ره) فرمود جمهوری اسلامی را به رفراندوم بگذارید و بیش از 98 درصد از مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی آری دادند و این روز تکمیل کننده نهضت امام خمینی (ره) است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه روز 12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و امروز ما به آن افتخار می‌کنیم، گفت: در 12 فروردین مردم عمیقاً به میل امام خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه دعوای واقعی امروز در دنیا بر سر اندیشه و فکر انقلاب اسلامی است که برگرفته از نهضت عاشورا و دین اسلام است، ادامه داد: در جریان تولید داعش و تروریسم در دنیا ببینید و بررسی کنید که برای چه تشکیل شده‌اند.

معروفی با اشاره به اینکه امروز عظمت کار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر همگان روشن است که چه کار بزرگی را انجام داد و مقابل داعش که تولید آمریکا و اسرائیل بود ایستاد، بیان کرد: اسلام آمریکایی از آستین داعش بیرون آمد در حالی که امام خمینی (ره) سال‌ها پیش آن را فریاد زده بود که مراقب باشید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با نابودی داعش از ایجاد اسرائیل دیگری در دنیا جلوگیری کرد، گفت: انقلابی زمان و مکان نمی‌شناسد و پیوسته به دنبال رفع مشکلات مردم است؛ امروز رئیس جمهور کشور جمعه و روز تعطیل نمی‌شناسد و همواره در نقاط مختلف کشور برای رفع مشکلات مردم حضور پیدا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما به مسئولانی نیاز داریم که با فکر به مشکلات مردم خواب از چشمانش برود و دنبال رفع آن برآیند، افزود: از خدا بخواهیم که به ما توفیق خدمتگزاری به مردم و فهم و عمل به اندیشه امام (ره) و رهبری را عطا کند.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی تمام معادلات نظام سلطه و کفر جهانی را در دنیا بر هم زده است، ادامه داد: تنها یک گروه مقاومت به نام حماس مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده است و آنها را مستاصل کرده است و مردم هم با الگوی عاشورایی حمایت کردند.

معروفی با اشاره به اینکه آنها که می‌گویند مردم ایران دین‌گریز هستند حضور آنها در پیاده‌روی اربعین و اقدام اخیر در جشن امام حسنی‌ها در استادیوم ورزشی آزادی را ببینند، بیان کرد: دشمن به‌شدت تلاش می‌کند که چهره‌های نزدیک به امام (ره) و رهبری را بزند و یزیدیان همین کار را در کربلا انجام دادند، اما عباس بن علی (ع) مقابل دشمن ایستاد و امروز ما هم باید مراقب باشیم و فریب این عملیات روانی را نخوریم.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف دشمن را عصبانی کرده و بزرگ‌ترین پیشرفت و دستاورد کشور امنیت و اقتدار ایران است، افزود: زمین، هوا و دریا بر روی نیروهای دشمن بسته است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید هوشیار باشیم که توطئه انشقاق بین مردم، نظام و مردم و رهبری عملیاتی نشود، گفت: بهترین الگوی همه ما شهید سلیمانی است که محصول انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است.

وی بیان کرد: شرط جهاد عبور از خود است و در جهاد فقط باید ولی خدا و رهبری را ببینیم و خودمان را به سهم خود مسئول بدانیم و برای وحدت و انسجام کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • لغزش‌ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن برهانیم
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر