Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:10:20 GMT

بارش شدید باران در ۵ استان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۵۱۹

بارش شدید باران در ۵ استان

 

به گزارش تابناک، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش امروز (۱۱ فروردین ماه) در بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز(۱۱ فروردین ماه) برای نیمه شرقی کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نواحی مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود همچنین از بعد از ظهر امروز در نواحی از شمال غرب کشور، بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی ابرناکی و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز سه‌شنبه (۱۲ فروردین ماه) فعالیت سامانه بارشی به نواحی شمال شرق و شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر محدود می‌شود و در بخش‌هایی از دامنه‌های البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: در اوایل وقت روز چهارشنبه (۱۳ فروردین ماه) این سامانه از کشور خارج و از بعد از ظهر آن روز سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب کشور وارد می‌شود و موجب بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های واقع در این ناحیه، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و سواحل غربی دریای خزر خواهد شد همچنین در این روز برای بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی همچنین گفت: در روز پنجشنبه (۱۴ فروردین ماه) نیز فعالیت موج بارشی در نواحی مرکزی کشور برای استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی شدت می‌یابد و در نوار شمالی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه (۱۵ فروردین ماه) بارش در شرق و شمال شرق کشور استمرار خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه) برای استان‌های مرکزی، البرز، تهران، قم، سمنان، شمال اصفهان، شمال یزد و بخش‌هایی از خراسان رضوی، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. اوایل وقت امروز دریای عمان است و طی سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

ضیائیان درباره وضعیت آب و هوایی تهران طی دو روز آتی نیز گفت: فردا (۱۲ فروردین ماه) آسمان تهران کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و کمینه و بیشینه دمای هوا به ترتیب ۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز چهارشنبه (۱۳ فروردین ماه) نیز آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری در بعدازظهر همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و کمینه و بیشینه دمای هوا ۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز بارش شدید باران پیش بینی وضع هوا وضعیت هوا سیزده بدر کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امشب به‌تدریج بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد گفت: این بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

ضیائیان با بیان اینکه فردا پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود گفت: در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

او توضیح داد: روز جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

وی تاکید کرد: روز شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد، همچنین ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

او افزود: یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. وی یادآور شد: روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود