Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:59:04 GMT

جهش تولید اولویت منابع سرمایه‌گذاری موقوفات کردستان است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۵۴۷

جهش تولید اولویت منابع سرمایه‌گذاری موقوفات کردستان است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: اولویت منابع سرمایه‌گذاری موقوفات کردستان جهش تولید و اشتغال است.

حجت الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تلاش در راستای عملیاتی کردن این شعار باید اولویت همه مردم و مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عناوینی که از سوی مقام معظم رهبری در طلیعه هر سال مطرح می‌شود مربوط به یک نهاد و قوه خاص نیست و همه در این راستا باید بنا به توان نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه این اداره‌کل با تمام توان در زمینه حفظ، نگهداری و افزایش بهره‌وری موقوفات برای تحقق شعار سال گام بر خواهد داشت، گفت: سرمایه‌گذاری و افزایش بهره‌وری موقوفات گام نخست در زمینه تحقق شعار سال است.

کاروند افزود: موقوفات ظرفیت مناسبی برای تولید و اشتغال هستند و این اداره کل آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان  زمینه‌های متنوع اقتصادی را دارد.

 وی خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه موقوفات می‌توانند شرایط لازم برای ایجاد اشتغال و کارگاه‌های تولیدی را فراهم آورند که تحقق این مهم نیاز به همکاری تمام نهادها و خیرین حوزه تولید است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان اشتغال مقام معظم رهبری جهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد