Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@14:21:28 GMT

۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در زنجان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۵۵۷

۵۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در زنجان تشکیل شد

به گزارش همشهری‌انلاین به نقل از ایرنا،  اسماعیل مسلمی با بیان این مطلب،  افزود: طی این مدت ۹۷۵ مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است که ۵۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی اظهار داشت: عمده بازرسی‌ها و پرونده‌های تشکیل شده مربوط به داروخانه‌ها، شرکت‌های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۳ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده، ۳۲۲ لیتر الکل طبی و ۹ هزار و ۳۸۲ تیوپ ژل ضدعفونی‌کننده، کشف و ضبط شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: ۶ هزار و ۴۸۱ عدد ماسک پزشکی و پنج هزار و ۸۲۳ بسته دستکش لاتکس نیز از دیگر اقلام کشف شده طی بازرسی‌هااست.

وی اظهار داشت: این بازرسی‌ها در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی صورت می‌گیرد.

مسلمی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته در این بخش شامل احتکار، تقلب، تولید غیرمجاز، عدم عرضه و گرانفروشی است.

کد خبر 496500 برچسب‌ها استان زنجان وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان وزارت صنعت تجارت و معدن بازرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخلف صورت گرفته در اتحادیه نانوایان مشهد به دستور دادستان مشهد، معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرا رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

  امروز (۲۸ فروردین ماه) جلسه رسیدگی به ریاست معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.   قاضی سید هادی شریعت‌ یار پس از تشکیل جلسه و شنیدن دفاعیات متهمان گفت: نتیجه این رسیدگی به زودی اعلام خواهد شد.   برای رئیس اتحادیه نانوایان مشهد پیش از این به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه آرد، پرونده تعزیراتی تشکیل و میزان محکومیت وی پرداخت شده بود اما در روزهای اخیر این موضوع در فضای مجازی دوباره مطرح و مطالبه ای مبنی بر ممانعت از فعالیت افراد دارای تخلف در پست های ریاستی و مدیریتی شکل گرفته است.

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • انجام ۵۳۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد