Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@07:40:49 GMT

نامداران کرونایی(+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۵۷۴

نامداران کرونایی(+عکس)

عصرایران - کرونا پیر و جوان و خرد و کلان و سیاستمدار و کارآفرین و  دستفروش و تاجر و ورزشکار و بیمار و سالم نمی شناسد و در صورت عدم رعایت پروتکل های ایمنی و بهداشتی به بدن همه حمله می کند.

این روزها بیش از نیمی از مردم دنیا تحت قوانین سفت و سخت قرنطینه سراسری در خانه‌های خود حبس شده‌اند؛ مردمی که شاید 1 یا 2 ماه پیش فکر هم نمی‌کردند که خبرهای دوری که از بیماری مرموز در چین به آنها می‌رسد به زودی دامن جامعه و کشور آنها را هم خواهد گرفت و  بدتر اینکه خود آنها را هم در زندان خانگی به حبس خواهد کشید و باز از آن بدتر آنها را نیز مبتلا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا تاکنون لیستی از ورزشکاران، هنرمندان و سیاستمداران و دولتمردان نامدار دنیا را مبتلا ساخته است.

 در صدر این لیست نخست وزیر پوپولیست و راستگرایی است (بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا) که همین چند هفته پیش با خنده و تمسخر در مقابل دوربین خبرنگاران در لندن ایستاد و با تمسخر کرونا گفت به بیمارستان محل بستری کرونایی‌ها در لندن رفته و با همه بیماران دست داده و در آینده هم چنین خواهد کرد.

حالا او به همراه جمعی از وزرای کابینه‌اش و حتی ولیعهد منتظر تاج کشورش، در بستر بیماری کرونا افتاده‌اند و احتمالا ویروس کرونا به ریش او و بسیاری دیگر که در اوایل این ویروس مرموز را دستکم گرفته بودند، می‌خندد!

"بوریس جانسون" نخست وزیر بریتانیا که همین چند هفته پیش برای کرونا" کُری خوانی" می کرد. "شاهزاده چارلز" ولیعهد بریتانیا "هاروی وانستاین" تهیه کننده جنجالی هالیوود که به خاطر اتهام آزار جنسی در نیویورک زندانی است. سناتور آمریکایی" رند پاول" "ادریس البا" بازگر بریتانیایی "تام هنکس" هنرپیشه آمریکایی و همسرش شاهزاده موناکو "آلبرت" "اندی کوهن" مجری معروف تلویزیونی در آمریکا "کوین دورانت" بازیکن معروف بسکتبال در آمریکا "سوفی ترودو" همسر نخست وزیر کانادا "رودی گوبرت" بازیکن بسکتبال آمریکایی "میکل آرتتا" سرمربی تیم فوتبال آرسنال اسپانیا "دانیله روگانی" مدافع تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا "میشل بارنیه" مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در موضوع "برگزیت" "بگونا گومز" همسر نخست وزیر اسپانیا "فردریش مرز" سخنگوی حزب حاکم "دموکرات مسیحی" آلمان و از امیدهای جانشینی آنگلا مرکل ضدراعظم "نادین دوریس" وزیر بهداشت بریتانیا "پیتر دالتون"وزیر مسکن استرالیا


بیشتر بخوانید:

یک عمر قرنطینه!

کرونا شغل را هم می‌کشد

کرونا و آرزوی بازگشت به کدام زندگی عادی؟!

لینک کوتاه: asriran.com/0031b4

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد

با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، «محمد مصطفی» امروز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد.

مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.

محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.

محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.

محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مأمور تشکیل کابینه فلسطین شده بود.

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست
  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • معاون وزیر دفاع بریتانیا تهدید به زندان شد
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین