Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرگئی بلوگلازوف گفت: تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک برای تعویق المپیک توکیو درست بود. تاریخ انتشار: 11:43 - 11 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۹۴۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سرگئی بلوگلازوف یکی از پرافتخارترین آزادکاران دنیا در مصاحبه با یک سایت روس، در خصوص تعویق مسابقات المپیک گفت: تصمیم کمیته بین‌المللی برای تعویق المپیک توکیو دشوار، اما درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته همه چیز برای برگزاری المپیک آماده بود و ژاپنی‌ها هزینه‌های زیادی برای برگزاری این بازی‌ها انجام دادند، اما شیوع ویروس کرونا تبدیل به یک معضل جهانی شده است. من با دوستانم در ژاپن تماس گرفتم و آنها از این تصمیم ناراحت بودند، اما باید بگویم که ژاپنی‌ها افرادی هستند که می‌توانند از پس دشواری‌ها برآیند و مطمئن هستم که می‌توانند المپیک را در سطح بالایی برگزار کنند.

سرگئی بلوگلازوف ۲ مدال طلای المپیک، ۶ مدال طلا و یک مدال نقره جهان و سابقه مربیگری در کشور‌های روسیه، آمریکا، ژاپن، سنگاپور و قزاقستان را در کارنامه ورزشی خود دارد و اکنون در دانشگاه میشیگان آمریکا مشغول به آموزش کشتی‌گیران است.

ناظم امینه کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم از کشور سن مارینو و استوان میچیچ کشتی‌گیر وزن ۵۷ کیلوگرم از کشور صربستان که در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان با کسب رتبه پنجم سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند، زیر نظر بلوگلازوف تمرینات خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: صادق گودرزی: تعویق المپیک فرصت خوبی را به تیم‌های ملی داد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک توکیو ویروس کرونا کمیته بین المللی المپیک تعویق المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!

به گزارش واشنگتن پست، میکولاس آلکنا با پرتابی به طول ۷۴.۳۵ متر رکورد پرتاب دیسک جهان را شکست و به نام خود ثبت کرد. پنجمین تلاش این ورزشکار لیتوانیایی در اوکلاهما تاریخ ساز شد. در ابتدا داوران پرتاب او را ۷۴.۴۱ متر اعلام کردند و در ادامه این رکورد شش سانتی متر کاهش یافت.

رکورد قبلی در اختیار یورگن شولت آلمانی بود که سال ۱۹۸۶ توانسته بود دیسک را ۷۴.۰۸ متر پرتاب کند.

آلکنا در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را کسب کرد.

پدر او ویرجیلیوس آلکنا که قهرمان المپیک در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ بود، با رکورد ۷۳.۸۸ متر در سال ۲۰۰۰ اکنون سومین نفر در لیست بیشترین پرتاب‌های دیسک در جهان قرار دارد و باید دید پسرش می‌تواند راه او را برود و مدال طلای این ماده را در المپیک پاریس به دست بیاورد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ناصر علیزاده: به مردم قول یک نشان طلای المپیک را می دهم
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • بزرگترین دشمن ستاره کشتی در تاریخ‌سازی: زمان!
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • محمدی: برای معرفی ملی‌پوش ۸۶ کیلو باید صبر کنیم/ در سنگین وزن شانس طلای المپیک داریم
  • غول کوبایی بازگشت؛ احتمال تقابل لوپز با میرزازاده
  • زارع یک کشتی‌گیر استثنایی در جهان است/ مدال گرفتن عموزاد در المپیک بستگی به تلاشش دارد