Web Analytics Made Easy - Statcounter


هرچند لیگ برتر جزیره به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است و هیچ دیداری برگزار نمی‌شود، اما تیم‌های فوتبال و مربیان آن‌ها دست از کار نکشیده‌اند و تلاش دارند تا خودشان را برای فصل آینده آماده کنند. فرانک لمپارد مربی جوان چلسی هم یکی از همین افراد است.
آبی‌های لندن این روز‌ها حسابی مشغول مذاکره با گزینه‌های مدنظر خودشان برای فصل آینده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان ستاره ۱۶ ساله بیرمنگام، مهم‌ترین هدف آن‌ها است. هرچند منچستریونایتد هم این بازیکن را زیر نظر دارد و تلاش می‌کند تا او را به اولدترافورد بیاورد.
به گزارش پارسینه و به نقل از دیلی میل، چلسی مبلغ پیشنهادی خود را برای جذب «جود بلینگهام»، بالا برده است. چلسی با این کار سعی کرده تا ستاره نوجوان بیرمنگام را از چنگ منچستریونایتد دربیاورد.
این بازیکن ۱۶ ساله، بعد از بازی‎های درخشان در چمپیونشیپ، توسط مسئولان تیم چلسی و منچستریونایتد زیرنظر گرفته شده است.
جود بلینگهام، در ماه ژوئن ۱۷ ساله می‌شود و بعد از آن می‌تواند اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کند.
چلسی به غیر از بلینگهام، به دنبال جذب اشرف حکیمی، مدافع حال حاضر بورسیادورتمند است.
این بازیکن ۲۱ ساله که امسال به صورت قرضی از رئال مادرید راهی دورتموند شده بازی‌های خوبی از خودش به نمایش گذاشته و حالا توجه مربی چلسی را به خودش جلب کرده است. به نظر می‌رسد، فرانک لمپارد، با جذب اشرف حکیمی، به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش است.
همه این‌ها در حالی اتفاق افتاده که رئال مادرید هم به دنبال بازگرداندن حکیمی به برنابئو است و بعید به نظر می‌رسد که چلسی بتواند حکیمی را با این شرایط جذب کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر ویروس کرونا تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • (ویدئو) امباپه و حکیمی در استخر آب سرد
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند