Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، فعالان جنبش حماس در عربستان بنا به درخواست آمریکا و رژیم صهیونیستی بازداشت شدند که احتمالا برخی از آنها آزاد می‌شوند اما اکثر آنها محاکمه و مجازات خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، مرکز امور عمومی و داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اعضای حماس در عربستان از مدت‌ها پیش زیر نظر سازمان اطلاعات آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند و بنا به درخواست آمریکا و اسرائیل بازداشت شده‌اند که  احتمالا برخی از آنها آزاد می‌شوند؛ اما اکثر آنها محاکمه و مجازات خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق متن دادخواستی که به دست بازداشتی‌ها و خانواده‌های آنها رسیده، دادگاه کیفری عربستان این بازداشتی‌ها را به "حمایت از تروریسم و تأمین بودجه آن" و وابستگی به "نهادی تروریستی جنایتکار" متهم کرده است.

۶۸ بازداشتی فلسطینی و اردنی و در رأس آنها محمد الخضری، مسؤول جنبش حماس در عربستان و نیز پسرش هانی که چهارم آوریل ۲۰۱۹ بازداشت شدند، در برابر دادگاه سعودی حاضر شدند. همچنین دادستانی کل این کشور الخضری و پسرش را به "وابستگی به تشکیلات تروریستی و تأمین بودجه آن" متهم کرده و خواستار اشد مجازات علیه آن دو شد، اما محاکمه آنها تا ۱۲ ماه رمضان به تعویق افتاد.

طبق بیانیه خانواده الخضری، حدود ۴۰ تن از جمله فلسطینی‌ها نیز در دادگاه عربستان محاکمه شدند که در میان آنها شخصی از خانواده الأغا، بازرگانی از خان‌یونس و نیز شخصیت‌های اردنی حضور دارند.

۲۶ مارس عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن از آمادگی کامل برای آزادی یکی از خلبان‌های اسیر به همراه چهار تن از افسران و سربازان سعودی در ازای آزادی ربوده شدگان جنبش حماس خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنبش حماس عربستان آمريكا اسراييل حماس در عربستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • (ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد