Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که همه کشور‌های جهان درگیر بحران ویروس کرونا هستند، آمریکا با ادامه و وضع تحریم‌های ظالمانه، جان مردم ایران را هدف گرفته است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو جهان درگیر بحران همه‌گیری کرونا است و آمار مبتلایان به این بیماری ساعت به ساعت افزایش می‌یابد. ایران نیز مانند بقیه کشور‌ها به دنبال حفظ جان شهروندان خود است و علاوه بر دولت، مردم نیز برای مقابله با این بیماری خطرناک، بسیج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان ایالات متحده آمریکا همچنان به دشمنی خود با ایران ادامه می‌دهد و علاوه بر پافشاری بر سیاست فشار حداکثری، در بحبوحه این بحران، تحریم‌های جدیدی را هر چند روز یک بار علیه ایران اعلام می‌کند.

این تحریم‌ها مردم ایران و سلامتی بیماران را مستقیماً هدف گرفته‌اند و از این رو اعتراض همه جانبه به آن ضرورت فزاینده‌ای پیدا کرده است.

جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در اعتراض به این تحریم‌ها و تشدید آن‌ها از مردم خواسته‌اند تا با امضای یک طومار چند زبانه، اعتراض خود به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا را که جنایت علیه بشریت نیز هست، اعلام کنند.

این طومار در نشانیاینترنتی  http://www.corona۲plus.com/  قابل دسترس است و افراد می‌توانند با وارد کردن نام و ایمیل خود، آن را امضا کنند.

علاوه بر پوستر‌هایی نیز برای نشر در شبکه‌های اجتماعی درنشانی http://www.corona۲plus.com/Corona۲/En/Content/۹/۰ قرار دارد تا به صورت تصویری نیز مخالفت مردم با تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشان داده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طومار تحریم کرونا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟