Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه در این طرح، علاوه بر کارکنان ستادی و همکارانی که در میادین میوه و تره بار مستقر هستند، بهره برداران و کارگرانی که در غرفه‌های میادین مشغول به کار هستند نیز مورد غربالگری قرار می‌گیرند گفت: کارگران در طول روز، بیشترین ارتباط و تماس را با شهروندان دارند و از این رو، اطمینان کامل از سلامت این عزیزان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکیپ‌های اعزامی از شرکت شهر سالم از امروز که روز اول اجرای طرح است، در ستاد سازمان مدیریت میادین و 4 میدان میوه و تره بار جلال آل احمد، صادقیه، شهید لواسانی و آزادگان مستقر می‌شوند، اظهار کرد: به این منظور، تمامی افرادی که مورد غربالگری قرار می‌گیرند، نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام می‌کنند و بر اساس اطلاعات مندرج، مورد معاینات بالینی قرار می‌گیرند.

راد با بیان اینکه البته در حال حاضر نیز کارگران میادین میوه و تره بار با استفاده از تب سنج‌های لیزری به صورت روزانه مورد تب سنجی قرار می‌گیرند و هر کارگری که دارای تب بالا باشد به مراکز درمانی اعزام می‌شود، تصریح کرد: ماسک و دستکش به کارکنان میادین میوه و تره بار از جمله کارگرانی که در غرفه‌ها مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، به صورت مرتب تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی این سازمان به منظور مقابله با انتشار و گسترش ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح جدیدی که به این منظور در دستور کار قرار داده‌ایم، اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی در میادینی است که قابلیت اجرا وجود دارد و جزئیات این طرح به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران میادین میوه و تره بار طرح غربالگری سید سعید راد مشارکت 6 هزار کارمند و کارگر استفاده از تب سنج‌های لیزری مقابله با انتشار و گسترش ویروس کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران میادین میوه و تره بار طرح غربالگری میادین میوه و تره بار قرار می گیرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت