Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهجلال عزیزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی کرمانشاه از اواسط اسفند، گفت : در پی شیوع بیماری کرونا و طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش فعالیت تمامی سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه را اواخر سال قبل تعطیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : متاسفانه برخی باشگاه‌های وررشی استان به این دستورالعمل توجهی نکرده و کماکان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دادند که در این راستا برخورد با آن‌ها را شروع کردیم و ۵۸ باشگاه متخلف پلمب شدند.

معاون ورزش استان به ممنوعیت فعالیت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی هم اشاره کرد و گفت: تا پیش از تعویق رقابت‌های المپیک تعدادی از ورزشکاران استان به دلیل لغو اردوی تیم‌های ملی در استان تمرین می‌کردند که با تعویق این رقابت‌ها و دستورالعمل کشوری این تمرینات هم در روز‌های اخیر متوقف شد.

او گفت: در حال حاضر هیچکدام از باشگاه ها، سالن‌ها و تیم‌های ورزشی کرمانشاه فعالیت ندارند.

عزیزی گفت: همچنین بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش تعدادی از سالن‌های ورزشی را آماده سازی کرده ایم تا در اختیار ستاد مقابله با کرونا استان قرار دهیم.

او گفت: در شهر کرمانشاه دو سالن و در هرکدام از شهرستان‌ها هم یک سالن را برای این منظور در نظر گرفته‌ایم، اما تاکنون اعلام نیاز نشده است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی سالن ورزشی رقابت های کشوری ورزشی کرمانشاه باشگاه ها سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی مطهری در گردهمایی مدیران مدارس ارومیه که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات مدرسه نیلوفر برگزار شد، سرانه ورزشی استان پیش از دولت سیزدهم را ۱۰ سانتی‌متر مربع اعلام کرد و افزود: سرانه ورزشی استان در طی دو سال اخیر نزدیک به ۲ برابر (۲٠سانتی متر مربع) شده است. 

وی با بیان اینکه ۱۰۷ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان طی ۲ سال اخیر اضافه شده  است، گفت: با افزودن ۷ سالن ورزشی به ۱۱۳ سالن موجود استان، امروز سالن‌های ورزشی استان فعال به ۱۲۰ مورد رسیده است. 

مطهری با بیان اینکه ۸۶ چمن مصنوعی با نگاه ویژه به مناطق محروم به چمن‌های مصنوعی استان افزوده شده است، گفت: ۳۰ مورد تعویض کف‌پوش سالن‌های ورزشی، ایجاد و تجهیز ۴۲ کلاس درس تربیت بدنی، بهسازی، تعمیر و تجهیز ۱۹ باب سالن ورزشی در دولت سیزدهم در قالب طرح‌های شهید سلیمانی ایجاد شده است. 

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی فعلی استان با میانگین سرانه ورزشی کشور فاصله دارد، افزود: هدف آموزش و پرورش در سال جدید کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و ورزشی و تربیتی است. 

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی