Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:59:08 GMT

وزارت دفاع در مقابله با کرونا فعالانه عمل کرده است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۶۸۴

وزارت دفاع در مقابله با کرونا فعالانه عمل کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع،  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاء‌الدین آقاجانپور روز دوشنبه از اقدامات پیشگیرانه و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی مالک اشتر در مقابله با ویروس کرونا بازدید و از زحمات جهادگونه محققان و پژوهشگران قدردانی کرد.

وی با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهارداشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار فرماندهان سپاه فرمودند: «ما انتظار کار ۱۰ برابری و حتی بیشتر از شما داریم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این بیان امروز با ظرفیت‌هایی که در حوزه تحقیقاتی دانشگاه دیدم، دانشگاه می‌تواند کار علمی چندین برابری را در پایان سال به نتیجه برساند و شاهد تحقق شعار سال و نوعی جهش تولید در کارهای تحقیقاتی دانشگاه صنعتی مالک اشتر باشیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به روایت "العلمُ سلطان" و اینکه آنچه تولید قدرت و اقتدار می‌کند علم و دانش است، ادامه داد: هرکجا که بحث اقتدار وزارت دفاع مطرح باشد پایه‌های آن باید از دانشگاه آغاز شود و در کارهای تحقیقاتی کمک حال صنعت باشد.

آقاجانپور بیان کرد: کار دانشگاه علی‌القاعده تولید انبوه نیست بلکه کار علمی و آزمایشگاهی انجام می‌دهد و کار تولید انبوه را به بخش‌های دیگر واگذار می‌کند. اما در اینجا دانشگاه براساس دغدغه‌هایی که دارد با آماده‌سازی ۳۰ هزار بطری محلول ضدعفونی و یکصد هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده محیطی وارد عرصه تولید شده است و علاوه بر تامین نیازمندی‌های خود نیاز بخش‌های مختلف کشور را تامین کرده است که جای بسی قدردانی دارد.

وی با بیان آنچه برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  به عنوان کار جهادی قلمداد می شود گفت: مدیریت انقلابی وجهادی بدان معناست که در جایی که احساس کردید باید وارد میدان شوید به سرعت وارد شده و در حوزه‌های صنعتی و تولیدی با تغییر خط تولید و حتی تولید انبوه با تهدیدها مقابله کنید، اینها انتظاراتی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از شما دارند و خوشبختانه شما به خوبی آن را به انجام رساندید.

برچسب‌ها ویروس کرونا مقام معظم رهبری وزارت دفاع پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مقام معظم رهبری وزارت دفاع ویروس کرونا مقام معظم رهبری وزارت دفاع مقام معظم رهبری وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد بامری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان  گفت: یکی از اهداف جلسه شورای دفاتر نهاد مقام معظم رهبری پیگیری موضوعات روز جامعه است که در این راستا رهنمودهای معظم‌له بیان و تحلیل‌هایی در مورد آن انجام می‌شود که ذیل آن رسالت دفتر نهاد در خصوص رهنمودهای سازنده و حکیمانه رهبر انقلاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد بامری افزود: در مراکز دانشگاهی وظیفه داریم در حوزه فرهنگ و دین، توجهی به تقویت باورها و شعائر دینی داشته باشیم که در این جلسات اهمیت این موضوع توسط همگان مد نظر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: موضوع حجاب و پوشش یک مقوله مهم در عصر کنونی است که در این زمینه رسالت تبیین، راهکارهای توسعه و گسترش مسئله حجاب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با برگزاری چنین جلساتی پیرو مناسبت‌های ملی و مذهبی برای احیا و بزرگداشت این مراسمات برنامه‌ریزی می‌شود تا از ظرفیت‌های دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به نحو مطلوب بهره‌گیری کنیم.

وی اظهار کرد: موضوعات فرهنگی در حقیقت عرف جامعه هستند؛ بنابراین یکی از اولویت‌های کنونی جامعه ما موضوع حفاف و حجاب است.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: جلسه شورای دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در مراکز دانشگاه سیستان و بلوچستان امروز به میزبانی دانشگاه پیام نور و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری نسب ادامه داد: علاوه بر مسئولان دفاتر نهاد رهبری؛ دبیران هم‌اندیشی و مدیران و مسئولان رسانه‌ای اساتید دانشگاه‌ها در این جلسه حضور داشتند تا از ظرفیت موجود پیرامون معضلات سطح دانشگاه‌ها در زمان کنونی تصمیم گیری و پیرامون آنها تبیین صورت گیرد.

وی افزود: این جلسه در دو بخش مسئولان نهاد رهبری با واحد خواهران و مدیران اجرایی و دیگری با حضور دبیران هم‌اندیشی اساتید و مسئولان رسانه اساتید در اندیشکده بیست و پنجم محرم دانشگاه پیام نور برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان یکی از موضوعات مورد بررسی در این جلسه را پیرامون طرح "حامیم" عنوان کرد و گفت: اهمیت محیط دانشگاه در فضای عمومی جامعه به دلیل پیشگام بودن و محرک بودن این محیط است؛ بنابراین باید کمک کنیم شور و نشاط، برنامه‌ها و اردوهای متعدد دانشجویی ایجاد و حضور حداکثری آنها در فعالیت‌های دانشگاه‌ها شکل بگیرد که استفاده از فعالیت فعالان دانشجویی سهم عمده‌ای در این زمینه ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: جشنواره ملی رسا "نهج البلاغه دانشگاهیان کشور" در سه سطح دانشگاهی، استانی و ملی نیز برگزار خواهد شد که در این خصوص نیز در جلسه شورای دفاتر نهاد مقام معظم رهبری به میزبانی پیام نور پیرامون آن مباحثی مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است