Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:42:33 GMT

جاده گناباد به سرایان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۶۸۷

جاده گناباد به سرایان مسدود شد

محمد نیازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور در حوزه شهرستان گناباد بازگشایی شد ولی در حوزه شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی همچنان به دلیل ریزش کوه مسدود و در دست اقدام است و بر این اساس تا زمان بازگشایی کامل بر روی تردد خودروهای عبوری مسدود است.

وی ادامه داد: بارش باران و سیل ناشی از آن به محورهای مواصلاتی و مزارع و منازل مسکونی ۱۰ روستای بخش کاخک گناباد از جمله پچک، کلاته نو، مغاث و تک زو خسارت وارد کرد و میزان دقیق خسارت‌ها در دست پیگیری است و متعاقب امر اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری  حمل و نقل جاده ای گناباد هم گفت: بارش شدید باران و سیلاب ناشی از آن طی یک روز گذشته خسارت‌هایی به این محورهای مواصلاتی این شهرستان به دنبال داشت که برآورد قطعی آن در دست اقدام است.

مسعود گنجعلی ادامه داد: بارش باران در محورهای گناباد به فردوس در گردنه کلات و محور کاخک به کریمو منجر به چند مورد ریزش کوه شده که از این میان در محور کاخک گناباد به کریمو و سرایان خراسان رضوی محور را مسدود کرد و با توجه به ادامه بارشها راهداران آماده مقابله با بحران احتمالی هستند.

در مجموع ۱۴.۶ تا  ۶۵.۸ میلی متر باران طی ۲۴ ساعت گذشته در  هشت ایستگاه باران سنجی در این شهرستان ثبت شد که کمترین آن در گیسور بخش مرکزی و بیشترین مربوط به ایستگاه سد کاخک بود.

جاده کاخک به کریمو یکی بخشی از جاده‌ اصلی شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی به شهرستان سرایان در استان خراسان جنوبی است.

بخش کاخک با ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی گناباد قرار دارد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد با هزار و ۴۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها گناباد کاخک فردوس سازمان مدیریت بحران کشور سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گناباد کاخک فردوس سازمان مدیریت بحران کشور سیل گناباد کاخک فردوس سازمان مدیریت بحران کشور سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید انسداد جاده چالوس

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ادامه انسداد محور کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، راهداری البرز اعلام کرد: محور کرج_کندوان که از تاریخ دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ مسدود خواهد بود.

رانندگان می‌توانند برای تردد از محور آتشگاه-برغان و آزادراه تهران-شمال استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • چهار محور در استان مسدود است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان