Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:43:24 GMT

مقام آلمانی به دلیل شیوع «کرونا» خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۶۹۳

مقام آلمانی به دلیل شیوع «کرونا» خودکشی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جسد بی جان «توماس شیفر» وزیر مالی دولت محلی منطقه «هسن» آلمان در خارج از خانه خود پیدا شد.

مقامات رسمی اعلام کرده‎‌اند که به نظر می‌رسد این مقام دولتی ظاهراً خودکشی کرده است و فرماندار این منطقه نیز گفته است که وزیر مالی دولت منطقه‌ای به دلیل بحران شیوع کرونا ناامید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد این مقام ۵۴ ساله دولت محلی آلمان که از حزب حاکم آنگلا مرکل به شمار می‌رفت، در نزدیکی راه آهن با فاصله کمی از فرانکفورت پیدا شده است.

پلیس و کاراگاه‌هان نیز اعلام کرده‌اند که براساس تحقیقات و بازجویی‌ها از شاهدان صحنه مشخص شده که این مقام محلی خودکشی کرده است.

همچنین «ولکر بافیر»، فرماندار ایالتی با تائید این مسئله که مرگ شیفر مرتبط با بحران شیوع کرونا بوده است، افزود: شیفر در جریان شیوع کرونا نگران این مسئله بوده است که آیا توانایی انجام انتظارات زیاد مردم بویژه در بخش «کمک‌های ماالی» را خواهد داشت یا خیر؟

وزیر مالی دولت ایالتی هسن آلمان که حال نامش به دلیل خودکشی بر سر کرونا بیش از گذشته در رسانه‌ها تکرار می‌شود، پیش از این به مدت یک دهه سکان وزارت مالیه دولت ایالتی را برعهده داشته بود.

کد خبر 4888937

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان ویروس کرونا خودکشی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق ایران شیوع کرونا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران روسیه افغانستان سوریه قربانیان کرونا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف بایرن مونیخ در طول این فصل و خصوصا در رقابت‌های بوندسلیگا که باعث شد جام قهرمانی را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند، مدیران این باشگاه را وادار کرد که به صورت جدی فکری به حال شرایط این تیم کنند. 

جلسه برگزار شده بین مدیران بایرن و توماس توخل منتهی به این نتیجه شد که این مربی آلمانی پس از پایان رقابت‌های این فصل از سمتش کنار گذاشته شود و جستجو برای یافتن بهترین گزینه برای جانشینی او خیلی زود آغاز شد و همچنان ادامه دارد. 

در طول چند هفته اخیر نام مربیان بزرگ بسیاری در کنار نام بایرن به گوش رسیده است اما رسانه‌های آلمانی و فرانسوی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که زیدان به گزینه‌ای جدی برای مدیران این باشگاه تبدیل شده و آنها مشتاق به خدمت گرفتن او هستند. 

اما حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که نام سرمربی سابق رئال مادرید که کارنامه درخشانی هم در این تیم به جای گذاشت از فهرست مربیان مدنظر این باشگاه آلمانی خط خورده و آنها حتی پیش از دیدار با او تصمیم گرفتند که از جذبش منصرف شوند و حالا به دنبال بررسی گزینه‌های دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم