Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:47:42 GMT

کاهش ۸۰ درصدی فعالیت ناوگان تاکسیرانی قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۷۲۶

کاهش ۸۰ درصدی فعالیت ناوگان تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از کاهش ۸۰ درصدی فعالیت ناوگان تاکسیرانی این شهر در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: در پی انتشار ویروس کرونا و عمل کردن شهروندان به توصیه‌های ایمنی و بهداشتی مبنی بر ماندن در منزل، فعالیت ناوگان تاکسیرانی قزوین و درآمد رانندگان آن را امسال به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکسیرانان از اقشار آسیب‌پذیر محسوب شده و درآمد آنان نیز امسال براثر شیوع ویروس کرونا به میزان چشمگیری کاهش یافته، افزود: تلاش داریم تا برای جبران بخشی از مشکلات این قشر بسته‌های حمایتی و معیشتی را از سوی دولت در نظر بگیریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در تصمیماتی که از سوی دولت به منظور حمایت از اقشار ضعیف آسیب دیده از ویروس کرونا در نظر گرفته شده، مقرر شده تا در حمایت از تاکسیرانان نیز اقدامات حمایتی صورت گیرد که این اقدام شامل پرداخت کمک هزینه معیشتی تا ۶۰۰ هزار تومان براساس تعداد خانوار، پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سه میلیون تومان و همچنین مساعدت در تأخیر در پرداخت اقساط نوسازی ناوگان فرسوده به مدت سه ماه و انتقال آن به پایان مدت اقساط، بدون دریافت هزینه اضافه خواهد بود.

عرشیان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تسریع در پرداخت بسته‌های حمایتی، بخشی از کاهش درآمد رانندگان تاکسی که جزو زحمتکش‌ترین و امین‌ترین افراد جامعه هستند، جبران شود.

وی تاکید کرد: این سازمان نیز به سهم خود تصمیماتی را به منظور جبران کاهش درآمد تاکسیرانان به اجرا گذاشته که از جمله آن می‌توان به تمدید پروانه فعالیت تاکسیرانان تا اردیبهشت ماه به صورت رایگان و بدون نیاز به مراجعه حضوری و همچنین بخشودگی شهریه اسفند سال گذشته و فروردین ۹۹ برای تمام خطوط تاکسیرانی و شبکه تاکسی بی‌سیم (۱۳۳) اشاره کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 416828

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری قزوین مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان تاکسیرانی ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از تخصیص یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هوایی این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، علیرضا برازجانی گفت: از روز بیست‌وهفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه سال ‌۱۴۰۳، در مجموع یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هواپیمایی منطقه بوشهر اختصاص‌ یافت که این مقدار بیان‌کننده افزایش ۵ درصدی مصرف سوخت هواپیمایی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده تعداد پروازهای مربوط به سه فرودگاه استان بوشهر با نام‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر (شهر بوشهر)، فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس (شهر عسلویه) و فرودگاه خارک (جزیره خارک) ۴۸۸ پرواز بود که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ درصدی تعداد پروازها روبه‌رو بوده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی