Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@21:57:38 GMT

کاهش حقوق ورودی لباس گان از ۵۵ درصد به ۵ درصد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۳۸۱۱

کاهش حقوق ورودی لباس گان از ۵۵ درصد به ۵ درصد

خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، تغییر حقوق ورودی لباس گان (محافظ پرستاری) از ۵۵ درصد به ۵ درصد را به گمرک ایران اعلام کرد. تاریخ انتشار: 11:59 - 11 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۹۳۹ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در نامه‌ای به رئیس کل گمرک ایران، اعلام کرد: به استناد مصوبه هیات وزیران لطفا دستور فرمایید به منظور تسری در تامین لباس گان (محافظ پرستاری) سود بازرگانی و حقوق ورودی آن از ۵۵ درصد به ۵ درصد کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بیشتر بخوانید: ۲.۳ میلیارد دلار طرح در بخش معدن و صنایع معدنی راه اندازی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است