Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

از سوی روابط عمومی و امور بین الملل دانشکده علوم پزشکی آبادان فراخوان «ثبت لحظه های ناب ایثار» در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا را منتشر شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشکده علوم پزشکی آبادان در این باره به خبرنگار آریا گفت: به منظور ثبت و نشر تلاش ایثارگرانه کارکنان واحدهای تابعه این دانشکده در  بیمارستانها، مراکز بهداشتی و درمانی، خانه های بهداشت، کنترل مبادی ورودی و سلامت محیط در این شرایط کنونی کشور، این روابط عمومی اقدام به برگزاری فراخوان ثبت لحظه های ناب ایثار نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کایدخورده اظهار کرد: بر همین اساس پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان حوزه بهداشت و درمان به ویژه افرادی که در خط مقدم ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند می توانند آثار خود اعم از فیلم، عکس، دلنوشته، خاطره، یادداشت و داستان کوتاه را به واحد روابط عمومی محل اشتغال خود ارسال کنند.

وی افزود: ارسال مشخصات کامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، رشته شغلی، محل اشتغال و شماره تماس همراه اثر الزامیست.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا و در قالب یک مجموعه و با نام صاحب اثر منتشر خواهد شد.

کایدخورده یادآور شد: آثار ارسالی همچنین برای به تصویر کشیدن ایثارگری های سربازان این عرصه، در شبکه های مجازی باز نشر می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان فراخوان کرونا تصاویر فیلم و عکس پزشکان پرستاران حوزه بهداشت و درمان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که فردا یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگری تبدیل کنند و سلاح ها را به سمت اشغالگری و شهرک نشینان جنایتکار آن نشانه بگیرند.

در این بیانیه همچنین از ملت فلسطین خواسته شده است در پاسخ به کشتار جنایتکارانه در اردوگاه نور شمس در طولکرم، تمامی مناطق رویارویی با اشغالگران جنایتکار صهیونیستی در کرانه باختری و بیت المقدس را فعال نگه دارند و علیه اشغالگران وارد عمل شوند.   

در این بیانیه خطاب به صهیونیست‌ها آمده است: جنایت صهیونیست‌ها امنیت را برای اشغالگران به ارمغان نخواهد آورد و مقاومت مردم ما نسل به نسل تا تحقق پیروزی و آزاد سازی اراضی اشغالی ادامه خواهد داشت.

وزارت بهدشت فلسطین تعداد شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ شهید اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب فراگیر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختری
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی