Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج قاسم سال‌ها پیش به او کمک کرده بود نه به او به خیلی از مردم منطقه‌اش و حالا دلش گرفته بود که کسی هنوز به سراغشان نیامده؛ می‌گفت "اگر حاج قاسم بود با همان باران اول می‌آمد." ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی هاشمی پیرمرد 75 ساله اهل دوغ‌آباد منطقه برجک رودبارجنوب از خسارات سیل در روستایش می‌گوید؛ در دوغ‌آباد و در روستایی با 50 خانوار سکنه و چیزی در حدود 500 نفر جمعیت؛ تنها نگران خود و خانواده‌اش نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند خانه حقیر و کوچکش با هر بارش باران خیس آب می‌شد اما نگران همه مردم روستا و حتی روستاهای اطراف بود.

گزارش ویدئویی تسنیم| سیل برای 180 شریک‌آبادی چیزی جز بدهی و شرمندگی به‌جا نگذاشت / سیل همه دارایی مردم ‌را با خود بردجزئیات اقدامات سپاه در بحران سیل و کرونا در کرمان؛ تا لحظه آخر در کنار مردم هستیماختصاصی| هدیه مقام معظم رهبری به مردم سیل‌زده کرمان برای خرید لوازم خانگی

از روزگاران گذشته می‌گفت از روزهایی که حاج قاسم تامینشان داده بود؛ نه به او که به خیلی از مردم منطقه. از اینکه بارها و بارها به آنها و همه روستاهای محروم و صعب‌العبور منطقه آمده بود و مشکلاتشان را حل کرده بود.

حالا نارحت بود. از بی‌مهری‌ها، از اینکه در سیل اخیر هنوز کسی به روستایشان نیامده تا جویای احوالشان شود می‌گفت "اگر حاج قاسم بود با همان باران اول می‌آمد."

حاج قاسم را از نزدیک می‌شناخت و از او دست‌نوشته هم داشت. حاج قاسم را مایه برکت می‌دانست نه برای خودش و مردم منطقه، برای همه مردم ایران و همه مردم جهان و مطمئن بود خداوند انتقام خون حاج قاسم را از قاتلانش خواهد گرفت.

گزارش و فیلم از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/

R7860/P1336/S6,67/CT16 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل سیل زده سیل استان کرمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان

شهید ۱۳ ساله محمدمهدی ایرانمنش که در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان مصدوم شده بود امروز بر دستان مردم تشییع و در کنار پدر شهیدش در گلزار شهدای اختیارآباد تدفین شد.این نوجوان ۱۳ ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073204 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • فداکاری زن کازرونی برای نجات مرد سالخورده
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • شهادت نوجوان کرمانی در بیمارستان | آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید