Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:03:37 GMT

سجاده نشین عرش اعلا آمد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۰۰۲

سجاده نشین عرش اعلا آمد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجم ماه شعبان ولادت چهارمین امام شیعیان، امام سجاد (ع) فرزند امام حسین (ع) است؛ کاربران به همین مناسبت با انتشار هشتگ‌های «امام سجاد»، «زین‌العابدین» و «سیدالساجدین» پیام‌هایی را در فضای مجازی منتشر کرده و این عید را به شیعیان جهان تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی اشعاری در وصف این امام بزرگوار نوشته و بعضی نیز جملاتی از دعاهای صحیفه سجادیه را منتشر کردند؛ احادیث امام سجاد (ع) نیز در تعدادی از این پیام‌ها منتشر شد.

بعضی از کاربران از امام زین‌العابدین (ع) به عنوان یکی از افرادی که در واقعه کربلا حضور داشتند، اما به دلیل بیماری توانایی حضور در معرکه جنگ را نداشتند، خواستند تا برای شفای شیعیان بیمار به ویژه افرادی که به تازگی درگیر ویروس کرونا شده اند دعا کنند.

بیشتر بخوانید: امام حسین (ع) محور شادی و غم است

ایرانی بودن مادر امام سجاد (ع)، اولین تحفص شهدا در تاریخ به دست ایشان و آموزش راه و رسم دعا و نیایش به شیعیان از جمله مواردی بود که کاربران فضای مجازی در پیام‌های تبریک خود به آن‌ها اشاره کردند.

در ادامه بخشی از واکنش‌های توییتری کاربران در روز ولادت امام سجاد (ع) را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکنش کاربران امام سجاد امامان معصوم فضای مجازی واقعه عاشورا امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفرانس یک روزه «آندومتریوز» که دارای امتیاز بازآموزی است به همت مرکز تحقیقات بهداشت باروری و سلامت روان زنان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز و با همکاری حوزه معاونت اجرایی و معاونت آموزشی بیمارستان امام سجاد(ع) در محل کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ متخصص زنان و زایمان و کارشناسان مامائی در این کنفرانس شرکت داشتند و علی دسترنج تبریزی متخصص آسیب‌شناسی، پاتولوژی، سخنران ویژه این کنفرانس در زمینه بیماری اندومتریوز و بدخیمی‌های مرتبط مطالبی ارا کرد.

دکتر حمدی، دکتر پریزاد، دکتر پویا، دکتر موسی‌زاده، دکتر جهان‌تابی و دکتر همت‌زاده از استادان به‌نام حوزه زنان زایمان و مامائی سخنرانی داشتند و در این زمینه مطالب جدید و به‌روز دنیا مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان