Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی ضمن تایید انسداد ورودی های شهر جهرم از سمت لارستان و بندرعباس گفت: تمام ورودی های شهر جهرم و بخش های تابعه نیز کنترل و از ورود خودروهای فاقد پلاک جهرم و غیر بومیان به شهرستان ممانعت می شود.

«عبدالله اسماعیلی» با اشاره به وضعیت بیماری «کرونا» در جامعه و ضرورت توجه به رعایت توصیه های بهداشتی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با فرسایشی شدن جنگ بیولوژیکی با کرونا، افزایش مبتلایان و کار سنگین تیم های درمان  ضرورت در خانه ماندن همشهریان و دوری از مسافرت و تجمع امری اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس شورای جهادی بسیج شهرستان جهرم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محدود شدن ترددها، افزود: ورودی های شهر جهرم و امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری برای همه بسته است.

وی با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر جهادگران عرصه مبارزه با کرونا، بیان کرد: حدود یک ماه است که روزانه بیش از 20 گروه جهادی با استعداد بیش از 250 نفر پاسدار، بسیجی و نیروهای داوطلب مردمی فعالیت های مبارزه با کرونا شامل ضدعفونی کردن معابر، ادارات، محلات، روستاها، اماکن عمومی و تهیه ماسک را بر عهده دارند.

اسماعیلی ادامه داد: همچنین پخش بسته های معیشتی و بهداشتی و آموزش چهره به چهره به مردم در راستای مقابله با این ویروس منحوس در دستور کار گروه های جهادی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در این راستا انتظار می رود شهروندان نیز ضمن رعایت بهداشت فردی از حضور در تجمعات رسمی و غیر رسمی خودداری کنند.

نائب رئیس شورای شهر جهرم در بخش دیگری از سخنان ضمن تشکر از فعالیت های شهرداری در زمینه گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی از هموطنان درخواست کرد به شدت از سفر به  شهر جهرم به دلیل بسته بودن کلیه اماکن فرهنگی، گردشگری، تجاری و تفریحی خودداری کنند.

وی ضمن تایید انسداد ورودی های شهر جهرم از سمت لارستان و بندرعباس اعلام کرد: تمام ورودی های شهر جهرم و بخش های تابعه نیز کنترل و از ورود خودروهای فاقد پلاک جهرم و غیر بومیان به شهرستان ممانعت می شود.

اسماعیلی در پایان با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی شهرستان جهرم روزانه بیش از سه هزار عدد ماسک تهیه می کنند، عنوان کرد: جا دارد همشهریان با در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال این ویروس، همیاری برای کادر درمان، گروه های جهادی و نیروهای نظامی و انتظامی باشند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل ورودی ها شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهرم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک

تین نیوز

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه خودروهای برقی دو شرکت کرمان موتور و آرین، پلاک ملی را گرفتند، گفت: طبق گفته شورای عالی ترافیک ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک گذاری تاکسی های برقی تعیین تکلیف می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی درباره زمان پلاک گذاری تاکسی های برقی، اظهار کرد: خودروهای برقی دو شرکت کرمان موتور و آرین، پلاک ملی را گرفتند و منتظر دریافت پلاک تاکسی هستند؛ به طوری که پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک است که به پلیس راهور ارسال شود تا پلاک تاکسی این خودروها داده شود. 

مالکی با بیان اینکه طبق گفته شورای عالی ترافیک ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک گذاری تاکسی های برقی تعیین تکلیف می شود، گفت: رنگ تاکسی های برقی طبق مصوبه شورای عالی ترافیک آبی فیروزه ای است و باتوجه به اینکه پروژه برقی سازی جدید است و خودروهایی که در گام های اول وارد کشور شدند مشکی و سفید هستند؛ مقرر شد تا این خودروها از طریق نصب برچسب های آبی فیروزه ای اجازه تردد در شهر را بگیرند.

وی با بیان اینکه ثبت سفارش های بعدی به رنگ آبی فیروزه ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: فراخوان خودروهای برقی تا پایان هفته جاری منتشر می شود و وارد مرحله واگذاری به رانندگان خواهیم شد. در این فرایند تسهیلاتی را شهرداری تهران و تسهیلاتی را خودروساز ارائه می کند که امیدواریم که با استقبال رانندگان مواجه شود. 

سرپرست سازمان تاکسیرانی درباره خدمات پس از فروش خودروهای برقی هم عنوان کرد: تمام خودروسازهای داخلی که اقدام به واردات این خودروها کرده اند خدمات پس از فروش را ارائه می دهند. به طوری که کرمان موتور تعمیرگاه خدمات پس از فروشش را در هفته آینده راه اندازی و افتتاح خواهد کرد. باتوجه به اینکه این خودروها در گام های بعدی توسط این شرکت ها داخلی سازی می شوند، هر شرکت موظف به خدمات پس از فروش خواهد بود. 

بر اساس گزارش سایت شهر، وی با اشاره به موضوع تعهدات وزارت کشور برای ورود ون های تازه نفس به سیستم حمل و نقل عمومی گفت: وزارت کشور از محل ۶۴۰ ونی که قرار بود به ما تحویل بدهد، ۱۹۲ ون را تحویل داده که ۴۰ ون پلاک گذاری نشده است. علت تأخیر وزارت کشور این است که این نهاد در انتظار الحاقیه ای است که با ایران خودرو بسته شود و به دنبال آن به بقیه تعهدات خود عمل کند که شهرداری به طور مستمر پیگیر موضوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک