Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:02:07 GMT

سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۰۵۳

سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال شد

این حکم بر اساس صورتجلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در دهم فروردین ماه جاری از سوی «مسعود سلطانی فر» برای سعادتمند صادر شد.

وی اسفندماه سال گذشته به دلیل اختلافات و مشکلات مدیریتی از سمت خود در هیات مدیره این باشگاه استعفا کرده بود و امروز با معرفی و انتخاب اعضای هیات مدیره حکم وی توسط وزیر ورزش صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتمند پیش از این مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان هم بود.

پیش از این «علی فتح الله زاده» در اسفندماه سال گذشته که به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شده بود کمی بعد به  دلیل بیماری استعفا کرد.

برچسب‌ها باشگاه استقلال احمد سعادتمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید

سردار محمدباقر سلیمی در جلسه راهبری تصادفات جاده‌ای استان قم که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون و در ایام سفر‌های نوروزی ۷۳ هزار تصادف در نقاط مختلف کشور رخ داد.

معاون عملیات پلیس راهور کشور گفت: در سوانح رانندگی صورت گرفته، ۴۵۴ نفر از هموطنان در محور‌های برون شهری و ۹۵ نفر نیز در تصادفات دوره شهری جان باختند.

سردار سلیمی با اشاره به آماری از تعداد مجروحان تصادفات رخ داده از ۲۴ اسفندماه سال قبل تاکنون گفت: ۱۴ هزار و ۶۱۰ نفر از هموطنان در این تصادفات دچار مجروحیت شدند که استان‌های تهران، خوزستان، فارس، قم، گلستان و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار را داشتند.

سردار سلیمی همچنین بیان کرد: طی این مدت ۳۴۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان‌های کشور ثبت شده که استان‌های تهران، مازندران، خراسان، قزوین و قم بیشترین تردد‌ها را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار هکتار از اراضی پارس آباد خسارت دیده اند
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)