Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@03:20:41 GMT

چه کار کنیم آینه حمام بخار نکند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۰۷۰

استفاده از آب برای از بین بردن بخار شیشه علاوه بر اینکه راه حل کاربردی نیست، مصرف آب را نیز بالا برده و باعث هدر رفت آب می‌شود. برای اینکه از بخار آینه حمام جلوگیری کنید، قبل از باز کردن دوش آب مقدار کمی شامپو را روی انگشت خود بریزید و آن را روس سطح آینه بزنید.

توجه داشته باشید که تمام آینه باید با همان یک قطره شامپو پوشش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فکر می‌کنید یک قطره برای تمام آینه شما کم است می‌توانید مقدار کمی آب هم برای پوشش دهی استفاده کنید، ولی توجه داشته باشید که نباید باعث کف کردن سطح آینه شود.

روش دیگر این است که مقداری صابون خشک یا خمیر اصلاح روی آینه بمالید و سپس با پارچه یا حوله آینه را پاک کنید. چربی حاصل از موادی که استفاده می‌کنید باعث می‌شود سطح آینه دیگر بخار نگیرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پوشش پوشش آب حمام آینه بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند

رییس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین لغزش زبانی خود به جای «رفح» گفت «به اسراییل گفته‌ام به حیفا حمله نکند.»

به گزارش مهر، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، در هفته‌های اخیر مدام تکرار می‌کند که به شهر «رفح» در جنوب غزه یورش خواهد بود و حمله زمینی خود را علیه این شهر که هم‌اکنون به پناهگاه اصلی آوارگان فلسطینی تبدیل شده، آغاز می‌کند.

وی در ادامه افزود که «من با آن‌ها (هواداران فلسطین در آمریکا) ملاقات کردم. من روشن کردم که ما باید مقدار غذا، آب و مراقبت‌های بهداشتی را که وارد غزه می‌شود، افزایش دهیم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله دلاکی با ۳۳ مهارت؛ مشهورترین دلاک ایرانی که بود؟
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری