Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید هری، از نوادگان خاندان سلطنتی بریتانیا و همسرش مگان خودشان باید هزینه تأمین امنیت خودشان در آمریکا را بپردازند.

رئیس جمهوری آمریکا با یادآوری این که «دوست» بریتانیا و ملکه الیزابت است، در توئیتر نوشت: «گفته شده بود هری و مگان پس از ترک بریتانیا قصد دارند برای همیشه در کانادا اقامت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کانادا را به مقصد ایالات متحده ترک کرده‌اند. اما آمریکا هزینه تأمین امنیت آنها را نمی‌دهد. خودشان باید بپردازند.»

این نخستین بار نیست که رئیس جمهوری آمریکا درباره این زوج خاندان پادشاهی بریتانیا اظهار نظر می‌کند. او سال گذشته نیز یک بار درباره مگان، عروس ملکه بریتانیا که تباری آمریکایی دارد، گفته بود: «مطمئنم مگان به عنوان عضو جدید خاندان سلطنتی موفق خواهد بود. خیلی خوب است و فکر می‌کنم کارش را به نحو احسن انجام خواهد داد.

کد خبر 4888969 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا انگلیس ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی شیوع کرونا عربستان سعودی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران روسیه افغانستان سوریه قربانیان کرونا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز سه شنبه تایید کرد که لندن تا سال ۲۰۳۰ هزینه‌های دفاعی خود را به ۲.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور افزایش خواهد داد.

سوناک در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، خاطرنشان کرد که تغییرات از امروز آغاز می‌شود و بودجه هزینه‌ها "به طور پیوسته هر سال افزایش می‌یابد. " 

وی تصریح کرد: "طی شش سال آینده، ما ۷۵ میلیارد پوند اضافی برای دفاع خود سرمایه گذاری خواهیم کرد و به طور کامل، بدون افزایش وام یا بدهی، تامین خواهد شد. "

این طرح، انگلیس را به "بزرگترین قدرت دفاعی اروپا و دومین قدرت دفاعی در ناتو" تبدیل خواهد کرد. این طرح در حال حاضر بر تقویت دفاع لندن و تغییر مدل تدارکات این کشور، نوآوری‌ها و حمایت بلندمدت از اوکراین متمرکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • خشم آمریکا از افزایش هزینه‌های دفاعی چین
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه