Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:40:04 GMT

میزبانی ۲ کشور در لیگ قهرمانان آسیا تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۰۹۸

میزبانی ۲ کشور در لیگ قهرمانان آسیا تایید شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سران کنفدراسیون فوتبال آسیا  اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا طی جلسه ویدئو کنفرانسی که با یکدیگر داشتند، برای لغو نکردن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به یک جمع بندی کلی رسیدند تا ۴ میزبان را در غرب آسیا و ۲ میزبان از جمله مالزی و فیلیپین را در شرق آسیا تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غرب آسیا  کشور‌های ازبکستان، بحرین امارات و کویت  شانس بالایی برای میزبانی داشتند و حالا رسانه الاتحادیه امارات مدعی شده است میزبانی امارات و کویت توسط اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شده تا از دو گروه هر کدام در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کنند.

هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا موضع رسمی نسبت به این اتفاق نداشته و طی روزهای آینده تکلیف میزبانی لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تصمیم‌گیری AFC درباره لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران

به گزارش ورزش سه، پس از پایان مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 سعید احمدعباسی از ایران با 6 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار گرفت.

احمدعباسی که دو سال پیش در کویت با 7 گل زده بعد از حسین طیبی در رده دوم بهترین گلزنان جام ملت‌ها قرار گرفت، امسال با توپ پر به میدان آمد و در هر سه مسابقه دور مقدماتی دبل کرد تا برای کسب عنوان آقای گل مسابقات خیز بردارد.

نکته جالب در مورد گل‌های او این است که در هر دو مسابقه علیه بحرین و کویت از میانه زمین با توپ‌ربایی زیرکانه دروازه حریفان را باز کرد.

بعد از احمدعباسی 6 گله، طارق زیاد سلیمان از عراق، یوسی آرای از ژاپن، چایرات کوبانیکنف از قرقیزستان و محمدعثمان موسی و سوفاوت توینکلنگ از تایلند با سه گل در رده دوم قرار دارند.

در 24 بازی مرحله مقدماتی جام ملت‌ها فوتسال آسیا 111 گل به ثمر رسید که میانگین 4.62 گل در هر بازی تا امروز ثبت شد.

دیگر خبرها

  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن